Jump to content

Xiaomi mi6 - lightinthebox


madesio

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Witam

Wczoraj zakupiłem Mi6 na LighInTheBox i mam kilka pytań:

-Zamawiał ktoś z tego sklepu?

-Polecany czy nie za bardzo?

-Czy jest szansa że będzie dobry ROM?

Ile zaplaciles? 350$? Macie jakieś kody rabaty. Jak dziala ubezpieczenie od vatu u nich? Zwracają koszty czy przesylka nadawana jest do adresata z Europy?

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kupowałem tam jakiś czas temu, obsługa spoko, ubezpieczenie o VAT działa ( uwaga- trzeba go zaplacic w razie czego, potem bez problemu mi oddali). Dłuższy czas mieli tam wysokie ceny i sklep zrobił się niepopularny.

Wysłane z Le Pro 3

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowałem się na zakup, dziś dali możliwość wysyłki gratis i ubezpieczenie od vat za okolo 8$. Razem wyszło 349, wydaje sie ze to dobra cena.

 Teraz żeby sklep staną na wysokości zadania.

 

 

 

 

Modesio daj znać jak odbierzesz swój, jaki soft itp.

Link to comment
Share on other sites

Wysłali twoją przesyłkę? Moją dalej nie. Napisałem zgłoszenie, odpowiedzieli ze wyślą w ciągu 48h, już to widzę. Sprzedawali telefony których nie mieli, ponoć pojawiły się, więc będą wysyłać.

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Czy PayPal, czy karta, zawsze można odzyskać kasę.

PayPal ma swój system ochrony klientów, a każdy bank swój. Sposób ochrony jest mniej - więcej taki sam.

@piotrykus, w przypadku banku, jeśli nie otrzymasz przesyłki albo towar okaże się nie tym, co kupowałeś, udaj się do placówki swojego banku i złóż wniosek o tzw. "chargeback". Nie daj się zbyć. Bank ma obowiązek przyjąć takie zlecenie. Musisz tylko poszukać, po jakim czasie od zakupu możesz zgłosić to do banku wystawcy karty.

Poczytaj tutaj:

http://moniaki.pl/chargeback-odzyskaj-swoje-pieniadze/

Link to comment
Share on other sites

30 listopada zglosilem oto co mi odpisali:

 

Drogi Kliencie,

dziękujemy za dokonanie zakupów na naszej stronie.

Informujemu, że Twoje zamówienie jest przetwarzane zgodnie z planem i zostanie nadane nie później niż 2017-12-04. Paczka zostanie nadana jako Airmail_track. Przesyłka powinna zostać doręczona w ciągu 10-20 dni roboczych.

Całkowity czas dostawy składa się z czasu przetwarzanie zamówienia i czasu doręczania przesyłki. Czas przetwarzania danego produktu jest widoczny na jego indywidulanej stronie ponad przyciskiem "Dodaj do koszyka". Aby dowiedzieć się więcej kliknij poniższy link:

Link to comment
Share on other sites

Ja dostałem dziś coś takiego
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za wspólne zakupy. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie spowodowane wysokim zapotrzebowaniem na wybrane przez Ciebie produkty. Miło nam poinformować, że Twoje zamówienie zostało już zapakowane i zostanie wysłane w ciągu 48 godzin, ponieważ wspomniane produkty są znowu dostępne w magazynie. Po nadaniu przesyłki wyślemy Ci powiadomienie zawierające dane do śledzenia aktualnego statusu. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami. Udzielanie wsparcia Klientom to dla nas czysta przyjemność. Z poważaniem Obsługa Klienta LightInTheBox

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ech... Bo tak to jest, gdy chce się zaoszczędzić parę USD.
Kupujcie w porządnych sklepach, to i problemów z niedostarczaniem czy opóźnieniami dostarczania paczek nie będzie.
I generalnie tyle...
100% zgody, ale chyba na dziś nie ma pewnego sklepu. Popatrz po internecie co się dzieje choćby z IBG.

Wysłane z Le Pro 3

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, tpawel napisał:

100% zgody, ale chyba na dziś nie ma pewnego sklepu. Popatrz po internecie co się dzieje choćby z IBG.

Wiesz... Co innego obsuwy z wysyłką, a przypomnę, że mamy okres Mikołajkowo - Bożonarodzeniowy, więc według mnie sklep robi bokami, a co innego kwestie związane z gwarancją i serwisem. I pod tym względem raczej nie ma co porównywać IB do innych... ok, nazwijmy je "sklepami". ;)

Link to comment
Share on other sites

Jasne, zgoda. Dla mnie nawet te ociąganie to i tak jest rysa na gładkim do tej pory wizerunku IBG, gdzie płaciło się parę $$ więcej za to żeby było lepiej niż wszędzie.
Widziałem chyba nawet tu na forum było trochę narzekań niedawno, jak mi się coś rzuci znowu w oczy to podlinkuje

Wysłane z Le Pro 3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nic się nie rusza, minęło 28 dni. Prawdopodobnie nie wysłali tych paczek.

Dziś otrzymałem email

Via the shipping method Postal Service - Tracking, it usually takes 14-28 business days (10-20 days) for the package to arrive. However, if you do not receive your order by 2018-01-04, please contact us as soon as possible. We will then contact the courier for you.

Zobaczymy ile czasu będą zwracać kase.

Z pewnością to ostani zakup i tych chińskich oszustów.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Edited by mrosi
Dodaj jeszcze pół strony wątku pustych wierszy...
Link to comment
Share on other sites

Dostałem odpowiedz na moje zgłoszenie w którym domagam się zwrotu kasy. Oczywiście odmawiają, bo dalej zapierają się ze paczkę wysłali. Dziś twierdzą ze maja czas na dostawę do 13 stycznia.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...