Jump to content

Reset zawsze po nagrzaniu [do 35-37 st.]


sfr

Recommended Posts

Kupiłm Xiaomi Redmi 1S WCDMA, wersja 8GB. Fajny telefon. W innym wątku (pomylone modele) opisałem przygody z ciągłymi resetami. Wtedy nie widziałem zależności teraz już widzę.

Stan jest taki, że mam polskie miui w wersji stabilnej. Chińczyk się wypiął (kupiny na aliexpress) i albo go puszcze komuś na części, albo może coś uratuje. Z testów wizualnych wnioskuję, że jest to oryginał na 80%. Miał MiResovery, polski ROM chodzi, test IMEI na stronie Xiaomi podaje przybliżony adres chińczyka i datę zakupu starsza o miesiąc niż moje zamówienie. Prawdopodobne.

 

Do rzeczy: tel gdy się bootuje po raz pierwszy (po wyjęciu baterii itp) robi co najmniej trzy razy reset (logo mi, logo miui Polska, cyk i ponownie. Gdy już wstanie potrafi złapać reset w dowolnej chwili przez pierwszych kilka minut. Natomiast potem zawsze po nagrzaniu. Obserwuje widget temperatury. Oczywiście to co podnosi temperaturę to np. przeglądarka. Czyli czytasz durne wiadomości nawet, masz 3 zakładki na nagle chlup. Temperatura. Jedyna zależność. 

 

Co radzicie?

Link to comment
Share on other sites

Sprzedawca: http://www.aliexpress.com/store/133089

Oto ich ostatnia odpowiedź:

 

 

Iris Chan
2014-07-04 00:03:18

Hello Jacek, this phone is 100% original xiaomi phone, we don't sell fake ones. About the rebooting problem, I‘ve asked xiaomi's after sale service, they said you should check the app.s , system, and setting.  If it all not ok, you can ask your mobile phone repair store. If your repair store can't solve the problem, you can send back to me for repair. Because send back will costs lots of time on the way, so i'd like you can solve the problem in your city. Thank you, my friend. 
Iris 

 

Sporu nie otworzę o kliknąłem, że paczka doszła... Problemy zauważyłem po 3-4 dniach.

Słuchajcie, a jest jakiś serwis w pl, który by to zdiagnozował?

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem, sprzedawca się nie wypiął. Napisał tylko jak jest, że to potrwa i wiąże się z kosztami wysyłki. Na przyszłość nie zaznaczaj, że otrzymałeś towar. Jak tak robię bo właśnie masz potem 1,5 na przetestowanie telefonu, jeżeli coś siądzie to otwierasz spór i nie ma problemu wtedy.

Edited by tosshi2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...