GaOla Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 (edited) Witam wszystkich, Kilka dni temu zauważyłam, że w moim Redmi Note 4X sloty na karty SIM nie chcą działać jednocześnie tzn. że jak na jednej jest zasięg to na drugiej nie ma w ogóle. Sprawdzałam różne kombinacje lecz to nie dało żadnego efektu. Karty wkładam prawidłowo Kombinacja karta SIM + karta pamięci działa bez zarzutu. Karty włożone pojedynczo też działają. Z kartami wszystko jest okej (sprawdzałam w innych telefonach). Jestem laikiem w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość. Edited July 10, 2017 by GaOla
Mambusek Posted August 27, 2017 Posted August 27, 2017 WItam ,jestem nowy i jak w temacie .Kupiłem Nowego Note 4x i po włożeniu karty PLAY mam komunikat w prawym górnym rogi BRAK USŁUGI, w ustawieniach telefonu nie widzi wogole sima ani siły sygnału . Nic zero. Probowalem z kartami innych operatorów i orange oraz T mobile działało . Pojechalem do salonu playa wymieniłem SIMA na nowego i dalej to samo BRAK USŁUGI. Ratunku bo juz nie wiem co robić. z innymi kartami sim PLAY tez nie działa
piotrino Posted August 27, 2017 Posted August 27, 2017 WItam ,jestem nowy i jak w temacie .Kupiłem Nowego Note 4x i po włożeniu karty PLAY mam komunikat w prawym górnym rogi BRAK USŁUGI, w ustawieniach telefonu nie widzi wogole sima ani siły sygnału . Nic zero. Probowalem z kartami innych operatorów i orange oraz T mobile działało . Pojechalem do salonu playa wymieniłem SIMA na nowego i dalej to samo BRAK USŁUGI. Ratunku bo juz nie wiem co robić. z innymi kartami sim PLAY tez nie działa Witam To jest telefon Dual Sim Włóż w drugi slot karty SIM i sprawdź czy działaWysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu TapatalkaWitam To jest telefon Dual Sim Włóż w drugi slot karty SIM i sprawdź czy działaWysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu TapatalkaWidocznie źle wkładasz kartę SIM włóżna drugi slot i odwrotnie Powtórz czynnośćWysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka