Skocz do zawartości

POMOC w zakupie Mi4c


tomdex723

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałbym zakupić Mi4C z Chin, w wersji 3/32 oraz koniecznie w kolorze czarnym (lub po prostu w ciemnym odcieniu), w możliwie jak najniższej cenie.

Jestem w tym totalnie zielony, nie wiem gdzie szukać, jak szukać, gdzie najpewniej kupić itp... Proszę więc o pomoc doświadczonych użytkowników :)

Pozdrawiam oraz z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.02.2017 o 19:56, tomdex723 napisał:

Rozumiem...

To jaki byłby najlepszy wybór do 600-700 zł, z tymi parametrami co wyżej opisałem? Ten Redmi 4 PRO?

Dokładnie, lepiej brać nowsze telefony, Mi4c nie robią już a wersji 3/32 to już dawno... ew. poszukaj redmi pro ale to już cena trochę wyższa - najlepiej w walentynki próbować bo powinny być zniżki w sklepach i na Ali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem, że zakupię Redmi 3S Pro. Więc..

Dnia 7.02.2017 o 19:20, tomdex723 napisał:

Chciałbym zakupić Redmi 3S PRO z Chin, w wersji 3/32 oraz koniecznie w kolorze czarnym (lub po prostu w ciemnym odcieniu), w możliwie jak najniższej cenie.

Jestem w tym totalnie zielony, nie wiem gdzie szukać, jak szukać, gdzie najpewniej kupić itp... Proszę więc o pomoc doświadczonych użytkowników :)

Pozdrawiam oraz z góry dziękuję :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, tomdex723 napisał:

Zdecydowałem, że zakupię Redmi 3S Pro. Więc..

 

A wystarczy poczytac forum... Dzien w dzien w watku zakupy w chinach pojawiaja sie te same pytania. Chcesz wydac 600-700zl a nie chce ci sie poswiecic kilkunastu minut na znalezienie najtanszego sprzedawcy... troche wstyd miec takiego lenia, nie?

Pr0 tip: goldway sellers shipping metod aliexpress 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach