Sign in to follow this  
Bumbx

Kilka pytań

Recommended Posts

 

Witam

Mam kilka pytań na temat telefonu xiaomi.

https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz--6gb-ram-128gb-rom-8607.html

1. Gdybym chciał oddać telefon na gwarancje co bym musiał zrobić? jeśli bym kupił z powyższego sklepu?

2. Czy jak zaznaczę pole z tą gwarancją za 5$ obowiązuje mnie gwarancja tylko na rok czy może jest jakaś gwarancja producenta na 2 lata i ta opcja dodała by mi dodatkowy rok?

3. Czy trzeba płacić w USD czy można w PLN?

4. Czy są jakieś kody rabatowe?

5. Czy dużym problemem jest brak pasma 800mHz? poruszam się codziennie pociągiem po trójmieście i zastanawiam się czy był by to uciążliwy problem.

6. Jeszcze chcę się upewnić czy gwarancja w sklepie ibuygou jest realizowana na terenie polski?

7. Czy ten telefon jest taki sam jak powyższy?

https://www.ibuygou.com/p-dark-grey-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz-6gb-ram-128gb-rom-8640.html

Z góry dziękuje za wszystkie udzielone odpowiedzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Z tego co wiem, zgłasza się usterkę najpierw do ibuygou i oni to kierują do serwisu w Polsce, ale sądzę, że lepiej zadzwonić do serwisu, albo wejść na ich stronę (serwis z Wrocławia) i zapytać/poszukać tam.

2. Po zaznaczeniu gwarancja jest na 2 lata.

3. Chyba można w PLN przez PayPala

4. Nie wiem

5. Ja do tej pory nie miałem problemu w mieście, w podróży samochodem w góry też raczej nie było dramatu. Z pociągami zazwyczaj jest gorzej, nie wiem, jak w Trójmieście.

6. Realizowana w Polsce, natomiast nie do końca jasny jest dla mnie tryb realizacji (jak w pytaniu wyżej, kontakt z serwisem).

7. Nie wiem, czy taki sam ROM. Różni się kolorem. Specyfikacja techniczna ta sama. Ten szary jest w trybie przedsprzedaży (może być, albo nie być).

Edited by Habanaudio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this