Bumbx Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 Witam Mam kilka pytań na temat telefonu xiaomi. https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz--6gb-ram-128gb-rom-8607.html 1. Gdybym chciał oddać telefon na gwarancje co bym musiał zrobić? jeśli bym kupił z powyższego sklepu? 2. Czy jak zaznaczę pole z tą gwarancją za 5$ obowiązuje mnie gwarancja tylko na rok czy może jest jakaś gwarancja producenta na 2 lata i ta opcja dodała by mi dodatkowy rok? 3. Czy trzeba płacić w USD czy można w PLN? 4. Czy są jakieś kody rabatowe? 5. Czy dużym problemem jest brak pasma 800mHz? poruszam się codziennie pociągiem po trójmieście i zastanawiam się czy był by to uciążliwy problem. 6. Jeszcze chcę się upewnić czy gwarancja w sklepie ibuygou jest realizowana na terenie polski? 7. Czy ten telefon jest taki sam jak powyższy? https://www.ibuygou.com/p-dark-grey-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz-6gb-ram-128gb-rom-8640.html Z góry dziękuje za wszystkie udzielone odpowiedzi. Cytuj Edytuj
Habanaudio Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 (edited) 1. Z tego co wiem, zgłasza się usterkę najpierw do ibuygou i oni to kierują do serwisu w Polsce, ale sądzę, że lepiej zadzwonić do serwisu, albo wejść na ich stronę (serwis z Wrocławia) i zapytać/poszukać tam. 2. Po zaznaczeniu gwarancja jest na 2 lata. 3. Chyba można w PLN przez PayPala 4. Nie wiem 5. Ja do tej pory nie miałem problemu w mieście, w podróży samochodem w góry też raczej nie było dramatu. Z pociągami zazwyczaj jest gorzej, nie wiem, jak w Trójmieście. 6. Realizowana w Polsce, natomiast nie do końca jasny jest dla mnie tryb realizacji (jak w pytaniu wyżej, kontakt z serwisem). 7. Nie wiem, czy taki sam ROM. Różni się kolorem. Specyfikacja techniczna ta sama. Ten szary jest w trybie przedsprzedaży (może być, albo nie być). Edited January 5, 2017 by Habanaudio
mrosi Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty.
Recommended Posts