Sign in to follow this  
Bumbx

Kilka pytań

Recommended Posts

 

Witam

Mam kilka pytań na temat telefonu xiaomi.

https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz--6gb-ram-128gb-rom-8607.html

1. Gdybym chciał oddać telefon na gwarancje co bym musiał zrobić? jeśli bym kupił z powyższego sklepu?

2. Czy jak zaznaczę pole z tą gwarancją za 5$ obowiązuje mnie gwarancja tylko na rok czy może jest jakaś gwarancja producenta na 2 lata i ta opcja dodała by mi dodatkowy rok?

3. Czy trzeba płacić w USD czy można w PLN?

4. Czy są jakieś kody rabatowe?

5. Czy dużym problemem jest brak pasma 800mHz? poruszam się codziennie pociągiem po trójmieście i zastanawiam się czy był by to uciążliwy problem.

6. Jeszcze chcę się upewnić czy gwarancja w sklepie ibuygou jest realizowana na terenie polski?

7. Czy ten telefon jest taki sam jak powyższy?

https://www.ibuygou.com/p-dark-grey-xiaomi-mi-5s-plus-qualcomm-snapdragon-821-235ghz-6gb-ram-128gb-rom-8640.html

Z góry dziękuje za wszystkie udzielone odpowiedzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Z tego co wiem, zgłasza się usterkę najpierw do ibuygou i oni to kierują do serwisu w Polsce, ale sądzę, że lepiej zadzwonić do serwisu, albo wejść na ich stronę (serwis z Wrocławia) i zapytać/poszukać tam.

2. Po zaznaczeniu gwarancja jest na 2 lata.

3. Chyba można w PLN przez PayPala

4. Nie wiem

5. Ja do tej pory nie miałem problemu w mieście, w podróży samochodem w góry też raczej nie było dramatu. Z pociągami zazwyczaj jest gorzej, nie wiem, jak w Trójmieście.

6. Realizowana w Polsce, natomiast nie do końca jasny jest dla mnie tryb realizacji (jak w pytaniu wyżej, kontakt z serwisem).

7. Nie wiem, czy taki sam ROM. Różni się kolorem. Specyfikacja techniczna ta sama. Ten szary jest w trybie przedsprzedaży (może być, albo nie być).

Edited by Habanaudio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this