Skocz do zawartości
  • 0

Jaki model Xiaomi wybrac?


Suhy82

Pytanie

Witam wszystkich forumowiczów,

Od kilku dni szukam telefonu dla siebie. Jako, że nie jestem fanem IPhona i Samsungów zacząłem myśleć o "chińczyku". Wybór padł na Xiaomi jako że jest to dość prężnie rozwijająca się firma w Azji.  Przejżałem całą ofertę Xiaomi i wybrałem dwa modele. Nie wiem czy dobre bo jestem laikiem w tych sprawach. Jako, że celuje w średniaki tak 220-250 dolarów wybrałem:

Xiaomi Redmi Pro oraz Xiaomi Redmi Note 4

Proszę o pomoc w wybraniu telefonu.Może ktoś ma doświadczenie z powyższymi modelami lub, mMoże ktoś ma lepszą propozycję niż te wybrane przeze mnie. Chętnie posłucham opini bardziej doświadczonych osób. I proszę o komentarze osób które miały do czynienia z telefonami Xiaomi, a nie niedzielnych testerów którzy po obejrzeniu kilku filmików na you tube uważają się za znawców.

Poniżej podaje parametry które są dla mnie ważne w telefonie i którymi się kierowałem w wybraniu powyższych sprzętów:

- Bateria

- Dobry Aparat

- Dobre Audio

- Przyzwoity GPS

- Jakość prowadzonych rozmow

- Ekran 5.5 lub 5.7 cala wyświetlacz

 

Moj budzet to : 250 dolarów

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 hours ago, tpawel said:

Tyle że nie ma 5,5 ani 5,7 cała.
Za ok 200$ kupisz redmi pro 3/64, będziesz się musiał zmierzyć z wrzuceniem miui polska, na redmi note 4 jest Global,ale roznie też z nim bywa.

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
 

Ok. Ale ktory lepszy? Note 4 bym bral z mediatek x25 czyli ta troszke mocniejsza jednostke. Rozumiem, ze przy wgraniu globala moge zchrzanic telefon?. Ogolnie dla mnie moze byc w jezyku angielskim

2 hours ago, Redmi2 said:


Sposrod tych obu wybralbym redmi pro.

Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
 

Moge prosic o uzasadnienie.

4 minutes ago, Redmi2 said: