qlko Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Witam, liczyłem, że obejdzie się bez zawracania tyłka dobrym ludkom na forum, ale temat mnie jednak przerasta. Kupiłem mi4c na iBuygou. Info pokazuje mi takie szczegóły: Android version 5.1.1 LMY47V Android security patch level: 2016-01-01 MIUI Version MIUI Global 8.0 | Stable 8.0.16 (LXKCNCI_20151104_SZ) Dzięki poradnikowi ACID'a dowiedziałem się, że mam zablokowany bootloader. Przeczytałem, w jaki sposób można go odblokować "legalnie". Jako, że jest to prezent-niespodzianka dla żony, wsadzenie tam jej karty SIM i zarejestrowanie urządzenia odpada. Inteligentna bestia zaraz by się zorientowała. Przeczytałem też pobieżnie, jak można odblokować bootloader nie pytając nikogo o zgodę, ale obawiam się konsekwencji. Jestem naprawdę zielony w te klocki, a uszkodzenie nowego telefonu na takich eksperymentach nie jest dla mnie szczęśliwą perspektywą. Pytanie brzmi, czy jedynym wyjściem na zainstalowanie porządnego systemu z językiem polskim jest odblokowanie bootloadera? Telefon będzie używany przez zwykłego, niewymagającego użytkownika. Jakieś sugestie? Edited November 29, 2016 by qlko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Witam. Zanim zaczniesz kombinować z Miflash to sprawdź czy faktycznie masz zablokowany bootloader. Jak sprawdzić status bootloadera? Jak pokaże Ci że masz Device unlocked : false to spróbuj komendę Cytat fastboot oem unlock Jak to nic nie da to na forum masz opisane jak odblokować bootloader bez pozwolenia xioami. Rozblokowanie BOOTLOADER bez pozwolenia Xiaomi Żeby zainstalować ROMa od xioami.eu musisz wgrać recovery TWRP, żeby to zrobić musisz mieć odblokowany bootloader to cała procedura. Edited November 29, 2016 by slimozis Link to comment Share on other sites More sharing options...