surfer30 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Czy ktoś u nich kupował, jakie opinie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6560851754 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neir45 Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 (edited) Kupiłem od nich redmi 3s, fajna obsługa (milsza niż konkurencja) odpowiedzieli na wszystkie moja pytania, a i przesyłka przyszła super fastem niecały tydzień no i bez vatu. Ogólnie polecam. Edited October 18, 2016 by Neir45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur_ditto Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Właśnie się zarejestrowałem na forum. Szukałem o nich informacji, lecz nie znalazłem. Zasugerowałem się za to opinią Neir45 Dopytałem się ich o szczegóły, zaryzykowałem i kupiłem z tej aukcji, którą podajesz. Nie wiem na razie jestem zielony to będzie mój pierwszy telefon Xiaomi, o którym usłyszałem pierwszy raz dopiero z okazji premiery Mi 4s i Mi 5 (mam przesiadkę z NIECO leciwego już Samsunga Wave ). Pewnie trochę poczekam na przesyłkę, jak dojdzie i temat będzie aktualny coś napiszę jak wyszło. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian.nowakowski Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Też nie to interesuje bo mają nowe konto bez opini w ogóleWysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur_ditto Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Bajka, ja mogę polecić. Bez ukrytych kosztów, doszło w ~10 dni roboczych, wszystko tak jak w aukcji. No może prawie wszystko. Zamiast MIUI 7 jest 8, ale myślę że jakoś przeżyje 19 października kupiłem, 20 października wysyłka, 3 listopad paczka doręczona. Dobrze, jutro zabieram się za instalacje MIUI Polska, mam nadzieję że podołam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...