Recommended Posts

Potwierdzam aparat działał na 2.2 i działa na 2.3 przez 11h spadło mi 3% baterii

wyciosane z RN3P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do kernel auditora - odznaczyłem i zaznaczyłem mu autostart w uprawnieniach potem reboot do twrp i czyszczenie dalvik/cache i wygląda na to, że przy każdym reboocie wrzuca ustawienia. (nie wiem która operacja pomogła bo zrobiłem obie naraz)

@skay77 Faktycznie warte zainstalowania to Dolby Atoms? Słychać jakąś różnicę na + w stosunku do MiSound + dobrze ustawionego equalizera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz na pierwszej stronie napisane

Cytat

Mała uwaga: Po aktualizacji MIUI kernel się usuwa.

edit

byłeś pierwszy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra o wieeeele głośniej uszy puchną he a wszystko możesz ustawić sobie indywidualnie na eq ,mam słuchawki domy i ci powiem nawet nie muszę poglasniac na 45% a już dyskoteka jest w pokoju(słuchawki muszę zdjąć bo tak jest głośno)

wyciosane z RN3P

Na słuchawkach sony to słychać fantakusfastycznie a na lepszych to już nie wspomnę (jak podbilem basy to czułem jak mi się zwoje mózgowe zwijają) he

wyciosane z RN3P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chyba na chwile obecna ma jakies bledy tak czy myle sie?:)

Czy ktos z was testowal wersje 2.4 ? Bo ja zainstalowalem i niestety telefon na tym kernelu restartuje sie co jakis czas.. i niestety po powrocie do 2.3 tez mam restarty a nie mialem wczesniej.. oczywiscie wipe dalvik/cache byl przed i po kazdej instalacji..

Kurde jednak to chyba wina aktualizacji do xiaomi.eu 6.8.18 bo zaktualizowałem ale oczywiscie standardowy problem z deep sleepem to wrocilem na 6.8.4 z wipem i restarty sa dalej:/ ma ktos jakis pomysl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie brak problemów na wersji 2.4, deep sleep idealny, brak restartów, testowane od wczoraj na xiaomi.eu 6.8.11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam że działa dużo lepiej jeśli chodzi o stabilność niż blaze. Testowany od paru dni z cm13. Wszystko ładnie i stabilnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potwierdzam że działa dużo lepiej jeśli chodzi o stabilność niż blaze. Testowany od paru dni z cm13. Wszystko ładnie i stabilnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Jak tam oficjalny cm 13?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak tam oficjalny cm 13?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Ja jestem bardzo zadowolony. Wszystko działa jak należy. Czytnik palucha, bateria bez problemu. Ale niektórzy mają problem w zależności od rodzaju czytnika paluszka.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny jest jeszcze XOSP - Xperia Open Source Project :3

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mam takie pytanie jeszcze. Jak zrobie wipe system/cache/dalvik to skasuje mi wszystkie apki ustawienia i dane tak? Bo chcialbym calkiem na nowo zainstalowac system moze wtedy znikna te denerwujace restarty..


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz usunąć wszystkie dane to zrób to plus storage.

Wtedy wyczyścisz całą pamięć z telefonu.

Ogólnie zauważyłem, że TWRP jest tak świetne, bo można wrzucić pliki na tele z kompa do tele na włączonym recovery

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętajcie tylko jak ktoś próbuje bawić się w cm żeby przed najlepiej zrobić backup w twrp Alka bo pozniej dzięki temu będzie dużo łatwiej wrócić do miui.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chyba na chwile obecna ma jakies bledy tak czy myle sie?

Czy ktos z was testowal wersje 2.4 ? Bo ja zainstalowalem i niestety telefon na tym kernelu restartuje sie co jakis czas.. i niestety po powrocie do 2.3 tez mam restarty a nie mialem wczesniej.. oczywiscie wipe dalvik/cache byl przed i po kazdej instalacji..

Kurde jednak to chyba wina aktualizacji do xiaomi.eu 6.8.18 bo zaktualizowałem ale oczywiscie standardowy problem z deep sleepem to wrocilem na 6.8.4 z wipem i restarty sa dalej:/ ma ktos jakis pomysl?

Zrobilem wipe data/dalvik/system/cache i przywrocilem kopie z przed tyg gdzie nie mialem restartow i wrzucilem radon 2.4 oczywiscie restarty sa znowu...juz nie mam pojecia co moze byc nie tak... denerwujace to jest.. wszystko zaczelo sie od tego ze mialem xiaomi.eu 6.8.4 i radon 2.3 zaktualizowalem rom do xiaomi.eu 6.8.18 i do kernela radon 2.4 i zaczely sie problemy rom nie wchodzil w deep sleep i byly wlasnie te restarty wiec wrocilem do 6.8.4 i radona 2.3 a restarty wrocily rowniez do 6.8.4 i nie wiem jak zrobic zeby juz tych restartow nie bylo:/ ma ktos jakis pomysl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostaje albo czyszczenie miflash em (ja bym tak zrobil) i sprawdzenie czy na zwykłym kernelu występują albo może wgranie innego Romu. To tak na szybko

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzalem wczesniej i na samym romie tez sa restarty.. kurde najgorsze jest to ze nie pamietam juz jak sie instalowalo rom w miflashu i jak robilo sie twrp bo dawno tego nie robilem chyba ostatni raz w marcu:) mozesz mi podeslac jakies instrukcje zebym sobie przypomnial? Bo stery powinienem miec:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi nowy Radon a tylni aparat nadal nie działa :) Developer oczywiście ignoruje, jak to wszyscy, do kogo napiszę z problemem... Zaraz pewnie powiedzą że mam popsuty hardware :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u mnie nie. Jedynie na stock kernelu działa, a stock jest spieprzony bo mam jakieś dwie kreski przeteleportowane z górnej części ekranu na dole ekranu....

Mogę powiedzieć tak. Na tym kernelu problemem jest tylni aparat - który nie działa. Przedni działa (np w snapchacie). :

Spoiler

3d081e2224111819772b4c7ed972e48b.jpg

A na stock kernelu mam takie dziadostwo:

Spoiler

170106gxfktxzmgpofvxgk.jpg

 

Nikt nie chce pomóc, nikt nie chce się zainteresować. Każdy to olewa. Z telefonu jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję że z Andkiem 6.0 wróci wszystko do normy, jeśli nie to będe zmuszony zostać na miui 7 lub wgrać jakiś cm/aosp based rom. 

 

 

• Tapatalk • Redmi Note 3 Pro •

Edited by Daviteusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
No u mnie nie. Jedynie na stock kernelu działa, a stock jest spieprzony bo mam jakieś dwie kreski przeteleportowane z górnej części ekranu na dole ekranu....

Mogę powiedzieć tak. Na tym kernelu problemem jest tylni aparat - który nie działa. Przedni działa (np w snapchacie). :

Spoiler 3d081e2224111819772b4c7ed972e48b.jpg

A na stock kernelu mam takie dziadostwo:

Spoiler 170106gxfktxzmgpofvxgk.jpg

 

Nikt nie chce pomóc, nikt nie chce się zainteresować. Każdy to olewa. Z telefonu jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję że z Andkiem 6.0 wróci wszystko do normy, jeśli nie to będe zmuszony zostać na miui 7 lub wgrać jakiś cm/aosp based rom. 

 

 

• Tapatalk • Redmi Note 3 Pro •

Moze najpierw poczytalbys poradniki i forum i zainstalowalem od nowa rom moze by to pomoglo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersja 2.5 działa idealni, a kolego wyżej jak masz telefon zepsuty to wysyłaj na gwarancje a nie jakieś pierdoły o bugach wymyślasz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marcinj6 w fonach z androidem już jestem obeznany 5 lat, jestem nawet moderatorem na innym forum więc pierwsze co robię to czytam poradniki :D 

Niestety, nic nie pomaga.  wgrywanie na nowo, przez tryb fastboot, czy edl czy twrp nie daje rezultatów. Co do tych kresek u dołu ekranu to tylko od MIUI8 się zaczęło.. Raportowałem to już tutaj na forum - dowiedziałem się tylko tyle że nie jestem sam z tym problemem. No ale nikt nie pomógł. Więc napisałem na en.miui.com. Znowu "też to mamy" ale nikt nie pomógł i raczej się na to nie zabiera. Napisałem na xiaomi.eu i jak na razie to brak odzewu. I na 10000000% jestem pewien że wina leży w stockowym kernelu.

Co do tego Radona to im nowszy tym nie działa albo aparat, albo fingerprint. A jak już wszystko działa to ma buga 50% baterii więc jak żyć? :D   

 

@miku, on nie jest zepsuty, on jest za nowy po prostu. I to nie tylko ja mam takie same problemy :) 
Jeśli nikt nie będzie chciał pomóc to odsyłam na gwarancje. Niech wymienią na nowszy :P 

Edited by Daviteusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm moim zdaniem duza czesc problemow w RN3Pro zwiazana jest z tym ze xiaomi wrzuca podzespoly roznych producentow do swoich telefonow.. bo sa pewne problemy ktore wystepuja i kilku osob a inne maja wszystko ok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie, paski na ekranie to nie jest dobry telefon... Mówisz, że wszystko wgrywasz, robisz i masz jakieś paski, normalny człowiek od razu wysyła na gwarancję. Dostajesz nowy telefon albo zwrot kasy i po problemie a Ty z takim bublem śmigasz i mówisz, że dobry. Śmieszni jesteście.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marcinj6 niestety ale to prawda. Jedyną moją nadzieją  żeby wszystko działało jest ten kernel radon lub blaze ewentualnie romy costum aosp/cm based. 

Właśnie powstała nowa wersja Blaze więc muszę sprawdzić. Jeśli nie, to może Umang96 (twórca Radon'a) się wreszcie zlituje i poprosi o jakieś logi ...

 

@Mikul No ale to nie jest problem hardware tylko software i tylko na stock kernelu z MIUI8. Więc wolę trochę się pomęczyć, by pozgłaszać te błędy.
 

Edited by Daviteusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mikul

Ja także jestem tą osobą która ma paski na dole ekranu. Ale z aktualizacji na aktualizacje zdarzają się coraz rzadziej, a zmiana kernela je usuwa więc to nie wina sprzętu. Dziwne żeby kilka sztuk rn3p była zepsuta w taki sam sposób. Pozostaje tylko czekać. A wiadomo kiedy ukaże się Android 6 albo 7?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now