kopkop Posted August 13, 2016 Posted August 13, 2016 (edited) Czy kupując na tej aukcji, mam szansę dostać gotowy porodukt, który wyjmuję z pudełka i już się mogę nim cieszyć ? Czytaj dobry system, polski język w 100% i aktualizacje? Nie znam się na tych wszystkich rzeczach o których tu piszecie wszędzie, dlatego pytam http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-32gb-lte-black-grey-vat23-i6403080777.html Edited August 13, 2016 by kopkop
wojtekmarchewka Posted August 13, 2016 Posted August 13, 2016 Za te same pieniądze masz np. U Technosa, co jest bardziej wiarygodny niż ten z Allegro
kopkop Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Dobrze, ale nie skupiając się na źródle kupna, bo kupie z pewnego na podstawie opinii z tego forum Czy to co napisał sprzedawca: Miui Global v7 z pełnym polskim językiem oraz możliwością automatycznych aktualizacji. Jest prawdą i telefon z takim oprogramowaniem to dobra opcja ?
wojtekmarchewka Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Jeżeli sprzedawca zainstaluje Rom ze strony Xiaomi.eu, będziesz miał rom że wsparciem Miui Polska a tutaj musisz sobie sam pobierać Rom i instalować, jeżli będzie to wersja Miui Global to wtedy aktualizacje są automatycznie pobierane (OTA). W obu przypadkach masz język polski, w pierwszym lepiej spolszczony, ale w drugim nie ma tragedii W twoim przypadku Miui Global to chyba jedyne rozwiązanie, jeżeli nie chcesz się bawić w odblokowanie bootloadera, które jest konieczne do instalacji Miui Eu.
kopkop Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Zgadza się, nie chcę się bawić w takie rzeczy Czyli szukać telefonu z MIUI Global z polskim językiem. I wtedy co jakiś czas mogę aktualizować MIUI albo aktualizuje się sam tak?
wojtekmarchewka Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Wtedy przychodzi Ci info że nowa aktualizacja jest gotowa do pobrania i to od Ciebie zależy czy sobie ją pobierzesz i zainstalujesz