Jump to content

Czy Xiaomi to telefon dla każdego?

Recommended Posts

Nie bardzo wiem gdzie umieścić ten wpis, więc jeśli znalazł się w złej kategorii proszę o przeniesienie (piszę w dziale Red Rice, bo ten aparat biorę pod uwagę).

Od kilku dni waham się pomiędzy Xiaomi, a jakimś telefonem dostępnym na naszym, polskim rynku. Wszystkie kwestie związane z zakupem z Chin, którego się obawiałam już doczytałam, zostały tylko obawy związane ze stroną techniczną telefonu.

Do tej pory korzystałam ze smartfonów dostępnych u naszych operatorów, niestety kompletnie nie znam się na wgrywaniu romów i innych modernizacji, po prostu bazowałam na tym co proponowali producenci (nie miałam chyba potrzeby zmian).

Czytając o XIaomi odnoszę wrażenie, że nie jest to telefon dla laika, bo chyba zaraz po zakupie nie da się go u nas używać, tylko trzeba robić jakieś aktualizacje i modyfikacje (przynajmniej jeśli chodzi o Mi2S, nie wiem jak jest z innymi modelami).

Czy możecie napisać jak to wygląda w praktyce, czy dużo zachodu potrzeba by telefon dobrze i stabilnie funkcjonował? Czy osoba kompletnie 'zielona' technicznie, czyli taka jak ja poradzi sobie z instalacją tych wszystkich dodatków, czy lepiej sobie darować, żeby potem nie być rozczarowanym?

Aktualizacja MIUI jest taka sama jak przy normalnej od innych producentów. Zresztą w instrukcji jest napisane. Jednak tu wyjątkowo inny jest Red Rice bo nie jest to typowy Xiaomi. Trzeba zrobić root by wgrać prawidłowe recovery, które dodatkowo jest po Chińsku. Ale instrukcja to wszytko opisuje.

Jeśli nie zależy Ci na dual sim to nie bierz Red Rice tylko lepszy MI2-A.

Wysłane z Xiaomi MI 2

Aktualizacja MIUI jest taka sama jak przy normalnej od innych producentów. Zresztą w instrukcji jest napisane. Jednak tu wyjątkowo inny jest Red Rice bo nie jest to typowy Xiaomi. Trzeba zrobić root by wgrać prawidłowe recovery, które dodatkowo jest po Chińsku. Ale instrukcja to wszytko opisuje.