Tomasz Petrycki Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 (edited) Mój 13-letni syn dostał ostatnio Redmi 3. Utworzył na początku konto bez karty SIM na adresie mailowym nr 1. Coś mu tam nie wyszło z weryfikacją i zaczął jeszcze raz, ale już na innym mailu (mail nr 2). Po 1 dniu włożył kartę SIM, dał mi telefon i ja już dokończyłem rejestrację (zmiana języka na angielski, SMS itd) I wszystko gra, ale... Okazało się, że ten telefon występuje teraz na dwóch numerach kont: to nr 1 jest dostępne przez internet na stronie account.xiaomi.com natomiast konto nr 2 jest w telefonie, ale nie można się dostać na nie przez internet i nie można się wylogować z telefonu, bo cały czas krzyczy, że podaję złe dane. Co robić? telefon działa normalnie, ale gdyby się zdarzyło że konieczne będzie logowanie, to mogą być jaja. Podsumowując: nie mam żadnej możliwości dostania się na konto, na którym "chodzi" w tej chwili telefon. Jeszcze jedno: na jakiego maila pisać do Xiaomi w takiej sprawie? Edited June 17, 2016 by Tomasz Petrycki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts