Skocz do zawartości

Zniknął dźwięk po instalacji 6.4.28 o.O

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adrian349
Opublikowano

Witam.

Telefon to wersja 2GB. Po instalacji najnowszego numerka wykonałem przywracanie ust.fabrycznych z poziomu ustawień Androida.

Na początku było ok, teraz jednak z dnia na dzień zniknął całkowicie dźwięk z systemu. Nie ma go nigdzie, nie słychać powiadomień, aplikacje milczą, Internet również.

Jestem mocno początkujący w temacie MIUI, co mogę zrobić? Czy ta wersja romu ma takie problemy (może powrót do niższego numerka?). A może da się uratować jeszcze sytuację?

Proszę o pomoc.

pozdrawiam

Gość Adrian349
Opublikowano

Nie słychać żadnej akcji dźwiękowej w systemie. Telefon stal sie niemy. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim w ogóle w Androidzie.

Sumy sprawdzalem, z tym, że moja suma była dłuższa od podanej na stronie ale to co podane zgadzało się.

Gość Adrian349
Opublikowano (edytowane)

Pobrałem roma raz jeszcze, suma md5 w tej części, która jest podana się zgadza. Przeprowadziłem aktualizację przez updater. Wszystko niby działa, a telefon wciąż milczy :( Nie wydaje z siebie absolutnie żadnego dźwięku.

Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc

EDIT: jest dźwięk jedynie na słuchawkach. Kiedy w czasie odtwarzania wyjmę jacka telefon na głośniku milczy. A np. w czasie rozmowy jest wszystko ok do momentu przełączenia na głośnomówiący, wówczas nie słychać tej drugiej osoby na głośniku.

Czy można spróbować jakiegoś starszego numerka MIUI? Bo nawet nie chcę myśleć, że głośnik jest walnięty w nowym telefonie 

Edytowane przez Adrian349
Gość Adrian349
Opublikowano

Nezumi zrobiłem następującą rzecz: z włączonego telefonu wyjąłem baterię na 2 sekundy, włożyłem ponownie i uruchomiłem telefon. Teraz dźwięk jest.

No to ja nie wiem co tu się dzieje. Fajnie, bo dźwięk się pojawił i głośnik gra, ale co jeśli sytuacja znów się powtórzy??

• mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.