Gość Adrian349 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam. Telefon to wersja 2GB. Po instalacji najnowszego numerka wykonałem przywracanie ust.fabrycznych z poziomu ustawień Androida. Na początku było ok, teraz jednak z dnia na dzień zniknął całkowicie dźwięk z systemu. Nie ma go nigdzie, nie słychać powiadomień, aplikacje milczą, Internet również. Jestem mocno początkujący w temacie MIUI, co mogę zrobić? Czy ta wersja romu ma takie problemy (może powrót do niższego numerka?). A może da się uratować jeszcze sytuację? Proszę o pomoc. pozdrawiam
skay77 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Nawet jak jest przydzielony swój dzwonek nie słychać? Sprawdzana była m5sum przed instalacja? wyciosane z RN3P
Gość Adrian349 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Nie słychać żadnej akcji dźwiękowej w systemie. Telefon stal sie niemy. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim w ogóle w Androidzie. Sumy sprawdzalem, z tym, że moja suma była dłuższa od podanej na stronie ale to co podane zgadzało się.
Nezumi Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Spróbuj 2x zainstalować tą samą aktu, może załapie (na wszelki wypadek, pobierz od nowa).
Gość Adrian349 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Pobrałem roma raz jeszcze, suma md5 w tej części, która jest podana się zgadza. Przeprowadziłem aktualizację przez updater. Wszystko niby działa, a telefon wciąż milczy Nie wydaje z siebie absolutnie żadnego dźwięku. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc EDIT: jest dźwięk jedynie na słuchawkach. Kiedy w czasie odtwarzania wyjmę jacka telefon na głośniku milczy. A np. w czasie rozmowy jest wszystko ok do momentu przełączenia na głośnomówiący, wówczas nie słychać tej drugiej osoby na głośniku. Czy można spróbować jakiegoś starszego numerka MIUI? Bo nawet nie chcę myśleć, że głośnik jest walnięty w nowym telefonie Edytowane 3 Maja 2016 przez Adrian349