Armani

Użytkownicy
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Armani

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi 2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam inny problem: Tez uzylem poradnika z Youtube powyzej jednakze po wgraniu romu, widze caly czas logo MIUI. Widze ze inne osoby tez maja podobny problem: "- TWRP installation was fine, but I'm stuck on the MI symbol after flashing the official rom 'miui_MIPAD3_V8.2.8.0.NCICNEB_19fecdbacc_7.0.zip'. I can repeat the fastboot process again, but same result. Any ideas? TIA - Make sure you use latest for Mipad 3, unlock the device and make sure to mount the cache/partition. You should be fine doing this." Jednakze nie wiem czy dobrze mountuje partycje cache/partition. Ja to robie tak: Wchodze w TWRP---->Mount--> Zaznaczam "Data" i "Cache"---> Select Storage--->(z okienka co wyskakuje wybieram) Internal Storage (16MB) ---> OK. To robie PRZED wgraniem ROMu. Jaka kolwiek pomoc bedzie bardzo doceniona!
  2. W jaki sposob mozna kompletnie wylaczyc blokade nowej karty sim? (Jak sie wlozy nowa karte sim to wyskakuje okienko ze trzeba ja aktywowac.)
  3. Witam, Czy wiadomo kiedy global rom sie pojawi dla MiPad3? Jak nie bedzie global romu to moze Polski rom?
  4. Ja na Note 3 daje na domyslny motyw i nic to nie zmienia, pasek jest - tak samo jak chinskie znaki w nim. W/G mnie pasek niepotrzebnie zajmuje miejsce na ekranie. Sama opcja Szukaj jest przydatna, ale ja ja uruchamiam recznie poprzez swipe od dolu telefonu.
  5. Niestety nie dziala. Na zadnym z motywow. Na EN MIUI odpisali ze: "Because the search bar is integrated with the system framework ui, i guess there are no way to disable it Unless you want to modified the system framework ui" oraz: "It might be removed in next update.Wait for this week update" Wiec albo zdarzy sie cud i to zmienia ale nie. Jednakze znajac ich to pewnie raczej nie. A szkoda.
  6. Czy ktos wie w jaki sposob moge wylaczyc Search Bar ktory sie pojawil po ostatniej aktualizacji? (6.3.3):
  7. Tak, mam wlaczone. Kiedys na angielskim forum MIUI czytalem o tym, i to jest BUG, wiec ciekawilo mnie czy juz go naprawili czy nie.
  8. Mam problem ze na moim Redmi Note 3 czasami WiFi sie samo wylacza jak mam eran wylaczony. Wiem to poniewaz jak wlacze ekran to widze ze u gory w pasku nie jestem polaczony do sieci WiFi oraz nie dostaje zadnych wiadomosci (gmail itp). Czy ten blad zostal juz naprawiony w nowszym MIUI od Xiaomi? Aktualnie posiadam MIUI Developer ROM 6.1.145.
  9. Ciekawi mnie czy i jak mozna zmienic domyslny program do sluchania muzyki od MIUI, ktory znajduje sie tutaj: Zamiana domyslnego programu do muzyki w Default Apps nie pomogla i zawsze otwiera mi sie MIUI Music Player, a chcialbym go zmienic na np. Rocket Player.
  10. Jak byl nowy, to minimum 6h ogladania filmow na telefonie, i wieczorem okolo 40% baterii jeszcze zostalo. (W czasie ogladania filmow w MX player to jasnosc ustawiona na 10, poza filmami jasnosc ustawiona na 100%). Ale 4000 mAh to jednak jedna z aktualnie najwiekszych (o ile nie najwieksza) fabrycznie dostepna bateria, wiec oczekiwal bym lepszych rezultatow.
  11. Ja tez zauwazylem ze bateria dosc slabo trzyma. Duzo zabiera "Android" (nie mylic z Android System). Jestem na Developer Rom 6.1.14 (MIUI7). Spodziewalem sie lepszych rezultatow po 4000 mAh. Moj Xiaomi 2 na 3000 mAh trzymal lepiej.
  12. Czyli w MIUI na Redmi 3 da sie ustawic jaka karta SIM jest odpowiedzialna za co? Zwlaszcza jesli chodzi o tworzenie hotspota i uzywanie internetu? Uzywam teraz MIUI ale na MI2 wiec nie mam dual sima aby zobaczyc jak to by sie mialo odbywac.
  13. Czy mozna z Note 3 zrobic cos takiego: SIM1 wlozyc normalna karte z Play'a SIM2 wlozyc karte SIM internet tez z Play'a I wtedy telefon uzywa SIM2 jako dostep do intrrnetu oraz pozwala na tworzenie portable hotspot tylko przy uzyciu SIM2? A SIM1 jest tylko do odbierania rozmow i SMS'ow.