Józef

Użytkownicy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Józef

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 2 32GB

Recent Profile Visitors

195 profile views
  1. @Lamcza: prosze, nie klam i opanuj sie. Wsadzasz mi w usta cos, czego nie napisalem ani nawet nie pomyslalem. Lopatologicznie wiec tlumacze, specjalnie dla Ciebie: Nie mam Waszej pomocy w d... Po prostu chcesz mi pomoc w czyms, o co ja nie prosze. Nie prosze o porownywanie baterii. Za co grzecznie Wam podziekowalem. Jestem zainteresowany poznaniem oficjalnej specyfikacji baterii, ktora na pewno gdzies jest dostepna. Tylko tyle:)
  2. Widze teraz, ze chyba zle zrozumialem, co to za forum. Myslalem, ze to oficjalny kanal kontaktu z Xiaomi. Zatem - faktycznie takiej informacji forumowicze moga nie posiadac i warto uderzyc oficjalnymi kanalami. To bzdura, co piszesz, ze producenci nie podaja informacji o wadze baterii. Prosze, oto np. Samsung: http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-devices/accessories/battery/EB-B600BEBECWW Pozdrawiam!
  3. Ja nie potrzebuje takiej pomocy od fanow marki telefonu, dziekuje Po prostu chcialbym poznac parametry techniczne baterii. Jesli nie fani marki - to moze ktos z MIUI Polska moze mi pomoc? Dziekuje!
  4. Rozumiem Twoja konsternacje. Chcialbym tylko ponowic pytanie, zeby sie nie zgubilo w toku dyskusji: Czy istnieje dokument ze specyfikacja baterii? Interesuje mnie przede wszystkim waga baterii.
  5. A mozna gdzies znalezc specyfikacje baterii? Czy istnieje taki dokument? Moze byc tez tak, ze sprzedawca telefonu chcial zaoszczedzic i opchnal mi telefon z nieoryginalna bateria i obie baterie mam podrobione. Zatem chcialbym sprawdzic to w jakims dokumencie.
  6. Witam, Jak mozna sprawdzic czy zakupiona bateria jest podrabiana? Zakupilem na Aliexpress baterie, sprzedawana jako oryginalna. Rozni sie ona niewiele od baterii, ktora byla w telefonie: 1) Czcionka numerow seryjnych jest troche inna niz baterii w telefonie. 2) Waga to 45 gramow, a bateria w telefonie wazy ok. 55 gramow. Jaka zatem jest waga oryginalnej baterii - moge prosic o specyfikacje? Czy baterie oryginalne moga roznic sie od siebie waga? Dziekuje, Jozef