Skocz do zawartości

kas69

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kas69

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Pozwalam sobie na odświeżenie dyskusji ponieważ mam chyba podobny problem z odkurzaczem Mi Robot Vacuum - Mop Pro - od wyjęcia z pudełka nie daje się zakończyć na nim procesu parowania z aplikacją Xiaomi Home. Aplikacja za każdym razem przy kolejnych próbach ładnie go znajduje, paruje, wysyła do niego jakąś informację, podłącza do sieci WiFi w domu (faktycznie jest na liście podłączonych urządzeń wyświetlanych przez ruter). Następnie za każdym zawiesza się z takim ekranem jak na zdjęciu przy próbie wejścia w urządzenie plus cały czas dwie białe diody migają na odkurzaczu, jakby do sieci nie był podłączony pomimo tego, że ruter go widzi. Aplikacja Xiaomi jednocześnie bez problemu widzi i obsługuje inne urządzenia w domu, tj. czujniki temp i wilgoci (ale to po BT jest tylko a nie WiFi). Poniżej lista działań, które podjąłem z zerowym skutkiem: kilkakrotne usuwanie urządzenia z apki i ponowne konfigurowanie (oczywiście po zresetowaniu także na odkurzaczu WiFi) odinstalowanie i zainstalowanie ponowne apki + założenie nowego konta na Xiaomi zainstalowanie apki na innym telefonie próba konfigurowania na innym wifi - hot spot na 2gim telefonie resetowanie do ustawień fabrycznych odkurzacza - tutaj efektu na 100% nie jestem pewien, bo wg instrukcji po pierwszych 5 sekundach trzymania przycisku home, powinien zapowiedzieć najpierw zamiar przywrócenia ustawień fabrycznych, a po kolejnych 5s trzymania powinien je zresetować. U mnie cały czas jednak powtarza tylko zamiar zresetowania bez potwierdzenia. Jakieś pomysły /sugestie, jak ten temat ruszyć dalej ? ............................................... PROBLEM ROZWIĄZANY: Pomogło usunięcie spacji w nazwie Wifi. Widocznie spacje to jeden ze znaków specjalnych których ten odkurzacz nie lubi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...