Pozwalam sobie na odświeżenie dyskusji ponieważ mam chyba podobny problem z odkurzaczem Mi Robot Vacuum - Mop Pro - od wyjęcia z pudełka nie daje się zakończyć na nim procesu parowania z aplikacją Xiaomi Home.
Aplikacja za każdym razem przy kolejnych próbach ładnie go znajduje, paruje, wysyła do niego jakąś informację, podłącza do sieci WiFi w domu (faktycznie jest na liście podłączonych urządzeń wyświetlanych przez ruter).
Następnie za każdym zawiesza się z takim ekranem jak na zdjęciu przy próbie wejścia w urządzenie plus cały czas dwie białe diody migają na odkurzaczu, jakby do sieci nie był podłączony pomimo tego, że ruter go widzi.
Aplikacja Xiaomi jednocześnie bez problemu widzi i obsługuje inne urządzenia w domu, tj. czujniki temp i wilgoci (ale to po BT jest tylko a nie WiFi).
Poniżej lista działań, które podjąłem z zerowym skutkiem:
kilkakrotne usuwanie urządzenia z apki i ponowne konfigurowanie (oczywiście po zresetowaniu także na odkurzaczu WiFi)
odinstalowanie i zainstalowanie ponowne apki + założenie nowego konta na Xiaomi
zainstalowanie apki na innym telefonie
próba konfigurowania na innym wifi - hot spot na 2gim telefonie
resetowanie do ustawień fabrycznych odkurzacza - tutaj efektu na 100% nie jestem pewien, bo wg instrukcji po pierwszych 5 sekundach trzymania przycisku home, powinien zapowiedzieć najpierw zamiar przywrócenia ustawień fabrycznych, a po kolejnych 5s trzymania powinien je zresetować. U mnie cały czas jednak powtarza tylko zamiar zresetowania bez potwierdzenia.
Jakieś pomysły /sugestie, jak ten temat ruszyć dalej ?
...............................................
PROBLEM ROZWIĄZANY:
Pomogło usunięcie spacji w nazwie Wifi. Widocznie spacje to jeden ze znaków specjalnych których ten odkurzacz nie lubi.