Skocz do zawartości

conshima

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia conshima

Mitu

Mitu (1/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Podbijam temat z ciekawości czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu? Próbowałem przełączać czajnik na inne regiony w nadziei, że może wyszuka nowszy firmware niestety bezskutecznie. Większość regionów wchodzi oprócz CN gdzie w ogóle nie wyszukuje czajnika pewnie przez blokadę regionalną.
  2. Tak jak pisał rezmus - zresetowałem bramkę i przełączyłem ją na region CN od razu poszła aktualizacja na 1.4.7_0160, żeby znalazło kolejną 1.5.0_0102 musiałem jeszcze oraz odłączyć bramkę od apki Mi Home i ponownie połączyć dopiero wtedy znalazło następny firmware (same resety nic nie dawały). Wszystkie czujniki zostały tylko nazwy zostały zresetowane, gorzej z Apple HomeKit. Tam musiałem niestety od nowa odłączyć i sparować bramkę, ustawić wszystkie urządzenia i automatyzacje. Na ten moment brak resetów bramki z HomeKitem zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Dzięki za pomoc!
  3. Dzięki za odpowiedź! Jest prosta opcja żeby zaktualizować bramkę na serwerze CN bez resetowania bramki i utraty ustawionych już czujników?
  4. Jakie macie aktualnie wersje oprogramowania w swojej Mi Gateway 3? Ja na serwerze EU ustawionego konkretnie na Polskę mam 1.4.6_0012 i już od dłuższego czasu żadnego update. Czy jest jakiś sposób, żeby wymusić aktualizację bramki do nowszej wersji? Bramkę mam sparowaną z HomeKitem i od paru miesięcy HomeKit wyrzuca mi co jakiś czas brak odpowiedzi od wszystkich czujników z bramki Xiaomi. Minimum raz na tydzień, a maksymalnie 2 razy dziennie muszę odłączyć bramkę z prądu, aby przywrócić połączenie z HomeKitem. Zmieniałem bramkę Apple (Apple TV i HomePod) resetowałem całkowicie bramkę Xiaomi i ustawiałem od nowa, zmieniałem router, IP ustawione na sztywno - bez rezultatu. Podejrzewam, że wina leży w firmware mojej bramki, ponieważ posiadają już ją bardzo długo a takie cyrki zaczęły się nagle z 3 miesiące temu.
  5. Zgłaszałem to przez apkę Mi Home miesiąc temu, ale bez odpowiedzi. Może jeśli więcej osób o tym poinformuje to się zajmą tym problemem. Na ten moment nie udało mi się znaleźć informacji o żadnych próbach naprawy tego błędu ani o tym czy Xiaomi w ogóle o tym wie.
  6. Ja przez 3 tygodnie sprawy niestety nie rozwiązałem. Na razie sprzęt u mnie zostaje chociaż ciężko się pogodzić, że wersja PRO na ten moment jest bardziej okrojona od wersji standardowej.
  7. Zakupiłem czajnik Xiaomi w wersji PRO skierowany na polski rynek. Wcześniej byłem posiadaczem pierwszej wersji Xiaomi Mi Smart Kettle bez dopisku PRO, lecz czajnik dokonał już żywota i stwierdziłem, że wersja z wyświetlaczem to fajny bajer. Wcześniejszy czajnik miałem podłączony do aplikacji Mi Home i udostępniony przez Home Sharing mojej rodzinie. Czajnik pojawiał się u każdego w aplikacji, wszyscy mogli sprawdzić jaka jest w tym momencie temperatura oraz zmienić temperaturę na wybraną przez siebie. Dodatkowo czajnik był widoczny nawet w bramce BLE jako urządzenie Bluetooth razem z innymi czujnikami (Mi gateway 3) Nowy czajnik w wersji PRO nie pojawia się w ogóle w urządzeniach BLE, a co bardziej denerwujące i problematyczne nie pojawia się u innych użytkowników, którym udostępniam cały dom. Home Sharing nie widzi tego urządzenia, a w opcjach udostępnienia wyłącznie jednego wybranego urządzenia też nie jest widoczny na liście. Po przytrzymaniu dłużej na ikonce czajnika na dolnym, szybkim pasku - opcja Udostępnij jest wygaszona. Próbowałem usuwać i dodawać czajnik ponownie oraz usuwać i dodawać użytkowników do Home Sharing - na razie bez skutków. Czy ktoś ma jakiś pomysł albo ma może ten czajnik i mógłby sprawdzić czy ma opcję udostępnienia tego urządzenia innym użytkownikom? Z góry dzięki za pomoc!
  8. W takim razie będę musiał czekać na wersję EU tego sensora bo Aqara gryzie mi się z HomeKitem i nie działa do końca tak jakbym chciał. Jeśli chodzi BLE to mam tylko dwa termometry Mi Bluetooth Temperature & Humidity Monitor + czajnik Xiaomi i od tygodnia bez odzewu na bramce BLE, a wcześniej wszystko pięknie śmigało. Mam nadzieję, że szybko się z tym uporają. Dzięki za informację!
  9. Witam! Szybkie pytanko odnośnie nowego urządzenia wprowadzonego wczoraj przez Xiaomi - Xiaomi Mi Flood Guard. Chciałem zastąpić swoje czujniki Fibaro pod Apple HomeKit rozwiązaniem jednej firmy. Nowy czujnik łączy się po standardzie Bluetooth z bramką BLE Xiaomi. Aktualnie posiadam wszystkie urządzenia podłączone na serwerze EU (Polska) + Mi Smart Gateway v3 z Chin, który jednak pięknie współpracuje z polską aplikacją i europejskimi serwerami (czyta wszystkie czujniki/sensory). Wszystko w języku polskim. Czy aplikacja umożliwi mi dodanie takiego czujnika zalania po łączności Bluetooth z Chin na nasz serwer czy powstanie konflikt tak jak w przypadku urządzeń po WI-FI? Dodam, że działam na iOS i nie wchodzą w grę żadne modowane aplikacje. PS. Widziałem już taki temat, ale czy wiadomo coś kiedy można spodziewać się naprawienia Bramek BLE w Europie? Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...