Witam, przeszukałem wszystkie tematy w tym forum, problem polega na bardzo częstym brak połączenia w kamerach imilab ec3, kamery kupione w Polsce, najczęściej proces łącznie zatrzymuje się na 91% i wyskakuje komunikat za jakiś czas że ,,kamera się wyłączyła , spróbuj ponownie ", jeśli chodzi o konfigurację routera tj funbox 2.0 od orange, wyłączyłem adresowanie po ipv6, dodałem przedrostek bez_ochrony do loginu, oraz ustawiłem blokadę firewall do tej ostatniej opcji, gdzie użytkownik może zarządzać portami, i jeśli były jakieś blokowane to je wywaliłem z listy.
Te wszystkie czynności nie przyniosły skutku, kamera dalej staje najczęściej najczęściej na 91%, i nie da się wejść w podgląd, dodam ze kamera jest połączona, mogę wejść w ustawienia, włączyć alarm z głośnika itp, po samym restarcie kamerki na kilka sekund wszystko działa poprawnie, pojawia się podgląd, jednak po chwili wszystko staje, i pojawia się wyżej wymieniony komunikat.
Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
Udało sie komuś wyeliminować ten problem? Jak na moje oko orange blokuje dalej jakieś porty, ale może da się to jakoś skonfigurować w samym routerze? Z góry dziękuję za udzieloną pomoc,.
Pozdrawiam
Zdesperowany użytkownik kamerek xiaomi imilab