Skocz do zawartości

dolar16

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dolar16

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Nawet lokalnie, będąc na tym samym wifi, na większości ec3 brak podglądu, mam pod tym samym wifi podłączone xiaomi camera 360 1080p, i tam zero problemów po wifi/lte Czy to nie jest kwestia odblokowania portów? Idzie jakoś sprawdzić z jakich portów korzystają te kamerki?
  2. Witam, przeszukałem wszystkie tematy w tym forum, problem polega na bardzo częstym brak połączenia w kamerach imilab ec3, kamery kupione w Polsce, najczęściej proces łącznie zatrzymuje się na 91% i wyskakuje komunikat za jakiś czas że ,,kamera się wyłączyła , spróbuj ponownie ", jeśli chodzi o konfigurację routera tj funbox 2.0 od orange, wyłączyłem adresowanie po ipv6, dodałem przedrostek bez_ochrony do loginu, oraz ustawiłem blokadę firewall do tej ostatniej opcji, gdzie użytkownik może zarządzać portami, i jeśli były jakieś blokowane to je wywaliłem z listy. Te wszystkie czynności nie przyniosły skutku, kamera dalej staje najczęściej najczęściej na 91%, i nie da się wejść w podgląd, dodam ze kamera jest połączona, mogę wejść w ustawienia, włączyć alarm z głośnika itp, po samym restarcie kamerki na kilka sekund wszystko działa poprawnie, pojawia się podgląd, jednak po chwili wszystko staje, i pojawia się wyżej wymieniony komunikat. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji? Udało sie komuś wyeliminować ten problem? Jak na moje oko orange blokuje dalej jakieś porty, ale może da się to jakoś skonfigurować w samym routerze? Z góry dziękuję za udzieloną pomoc,. Pozdrawiam Zdesperowany użytkownik kamerek xiaomi imilab
×
×
  • Dodaj nową pozycję...