Skocz do zawartości

Artex2868

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Artex2868

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, w tym tygodniu zakupiłem Xiaomi Mi 10T Lite niestety jednak mam problem z transferem danych. Posiadam kartę SIM na abonament w Plusie. Problem polega na tym, że jest praktycznie pełny zasięg, a transferu nie ma. Nie pojawia się żadne H+, LTE itp. Próbowałem już włączyć i wyłączyć: transfer danych, tryb samolotowy oraz telefon. Niestety jednak nic nie pomogło. Wszystkie ustawienia typu preferowany typ sieci pozmieniałem na każdą możliwą opcję, lecz nadal nic nie zadziałało. Ustawienia APN są według zaleceń operatora, czyli: Nazwa: Plus APN: plus Typ uwierzytelniania: PAP Typ APN: default lub Internet Jeżeli chodzi o jakieś limity danych wszystko jest wyłączone.
  2. Mam problem z czytnikiem linii papilarnych, po kliknięciu w odblokowywanie za pomocą palca oraz wpisaniu pinu wyskakuje komunikat "Nie udało się dodać odcisku palca Spróbuj ponownie". Na telefonie posiadam szkło hartowane, jednak mam informacje od sprzedawcy,iż szkło nie blokuje funkcjonowania czytnika. Dodam, że telefon był w naprawie z powodu wadliwych przycisków bocznych,które po prostu wpadły do wnętrza telefonu zrównując się z obudowa. Na kartce od CCS napisane bylo,iż wymieniany był również wyświetlacz, rzekomo że takie są zalecenia producenta. Resetowałem telefon do ustawień fabrycznych,lecz to nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...