Zenek.p

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Zenek.p

  • Rank
    Użytkownik
  1. Po nowej instalacji jak na razie jest ok. Ciekawe jak długo. Zastanawiam się co może tę sytuację powodować. Przecież to nie jest normalne. Może trzeba będzie reklamować? Zenon P.
  2. Szanowny kolego rezmus. Nareszcie jest OK! Bardzo mi pomogłeś.Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Zenon P. Nie długo nacieszyłem się poprawnym działaniem kamerki. Raptem dwa dni. Dzisiaj sytuacja się powtórzyła. Nie widzieć czemu kamerka znalazła się w trybie off line. Znowu instalacja od początku. Najgorsze w tym jest to, że by tego dokonać muszę się nagimnastykować by się do kamerki dostać. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Co powoduje,że samoistnie przechodzi na off line? Zenon P.
  3. Szanowny kolego rezmus. Nareszcie jest OK! Bardzo mi pomogłeś.Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Zenon P.
  4. Tak właśnie kombinuję.Usunąłem całkowicie swoje konto Xiaomi. Zresetowałem kamerkę. Rozpocznę instalację od zera. Czy li co? 1.Najpierw skanuję kod, 2.Instaluję MiHome, 3.Zakładam nowe konto Xiaomi. 4.Co z tego wyjdzie? Co mam rozumieć pod " mozesz ewentualnie przywrocic firmware w kamerze" ?
  5. Tak, tak właśnie robiłem i zawsze jest w trybie off line. Dzisiaj podejmę kolejne próby.
  6. Urządzenie w mi home jest szare. W pierwszym poście pisałem, że jest off line i nie mogę przejść do on line. Kamerkę kupiłem w połowie marca br. w sklepie X-com w Poznaniu. Instalując wybrałem "Polska" . Wersja mi home to 3.5.1_0052, łączę się po wifi. Gdzieś wyczytałem, że lepsza jest starsza wersja Mi Home 5.4.33. Próbowałem ją pobrać ze Sklepu Play i zainstalować, ale i tak pobierała się i instalowała ta nowsza wersja.
  7. Tak właśnie robiłem i nic to nie dało.Ciągle to samo.
  8. Tak był całkowity reset.Zapomniałem hasła i logowałem się po otrzymaniu od Xiaomi kodu do resetu starego hasła. Tak był całkowity reset. Zapomniałem hasła i logowałem się po otrzymaniu od Xiaomi kodu do resetu starego hasła.
  9. Dzień dobry. Miło mi powitać zacne towarzystwo tego forum. Przepraszam, po napisaniu swojego zapytania nie znalazłem opcji pozwalającej na jego wysłanie. Stąd też wysyłam z tego miejsca.Mam nadzieję,że nie narozrabiałem. Chociaż nie zupełnie, ale mam podobny problem do opisanego na tym forum przez użytkownika Hołek87. Po resecie smartfona (Samsung S7) do ustawień fabrycznych a następnie pobrania jego kopii zapasowej mam problem z uruchomieniem kamerki.Na dodatek zapomniałem hasła wiec zmuszony byłem przeprowadzić instalację i konfigurację od zera. Kilkanaście resetów i niestety rezultat żaden. Dochodzę do momentu kiedy po uruchomieniu aplikacji Mi Home otrzymuję komunikat, że kamerka jest w trybie off line. Kilkukrotne próby i ponowne instalacje dają ten sam efekt. Nie mam pojęcia co powinienem zrobić by przejść do trybu on line.Internet mam ok. Przed dokonanymi zmianami w smartfonie kamerka pracowała super. Internet jest ok. Poprzednio była ok 5-6 m od routera teraz 1 m i jest co jest. W załączeniu posyłam foto dokumentujące ową sytuację. W zał. dla zorientowania posyłam grafiki oraz plik z komunikatami. Nieśmiało liczę, że ktoś mi pomoże. Już dziękuję. Pozdrawiam-Zenon P. xiaomi.mp3
  10. Dzień dobry. Miło mi powitać zacne towarzystwo tego forum. Chociaż nie zupełnie, ale mam podobny problem do opisanego na tym forum przez użytkownika Hołek87. Po resecie smartfona (Samsung S7) do ustawień fabrycznych a następnie pobrania jego kopii zapasowej mam problem z uruchomieniem kamerki.Na dodatek zapomniałem hasła wiec zmuszony byłem przeprowadzić instalację i konfigurację od zera. Kilkanaście resetów i niestety rezultat żaden. Dochodzę do momentu kiedy po uruchomieniu aplikacji Mi Home otrzymuję komunikat, że kamerka jest w trybie off line. Kilkukrotne próby i ponowne instalacje dają ten sam efekt. Nie mam pojęcia co powinienem zrobić by przejść do trybu on line.Internet mam ok. Przed dokonanymi zmianami w smartfonie kamerka pracowała super. Internet jest ok. Poprzednio była ok 5-6 m od routera teraz 1 m i jest co jest. W załączeniu posyłam foto dokumentujące ową sytuację. W zał. dla zorientowania posyłam grafiki oraz plik z komunikatami. Nieśmiało liczę, że ktoś mi pomoże. Już dziękuję. Pozdrawiam-Zenon P. xiaomi.mp3
  11. Dzień dobry. Miło mi powitać zacne towarzystwo tego forum. Chociaż nie zupełnie, ale mam podobny problem do opisanego na tym forum przez użytkownika Hołek87. Po resecie smartfona (Samsung S7) do ustawień fabrycznych a następnie pobrania jego kopii zapasowej mam problem z uruchomieniem kamerki.Na dodatek zapomniałem hasła wiec zmuszony byłem przeprowadzić instalację i konfigurację od zera. Kilkanaście resetów i niestety rezultat żaden. Dochodzę do momentu kiedy po uruchomieniu aplikacji Mi Home otrzymuję komunikat, że kamerka jest w trybie off line. Kilkukrotne próby i ponowne instalacje dają ten sam efekt. Nie mam pojęcia co powinienem zrobić by przejść do trybu on line.Internet mam ok. Przed dokonanymi zmianami w smartfonie kamerka pracowała super. Internet jest ok. Poprzednio była ok 5-6 m od routera teraz 1 m i jest co jest. W załączeniu posyłam foto dokumentujące ową sytuację. W zał. dla zorientowania posyłam grafiki oraz plik z komunikatami. Nieśmiało liczę, że ktoś mi pomoże. Już dziękuję. Pozdrawiam-Zenon P. xiaomi.mp4