RobertG

Użytkownicy
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About RobertG

  • Rank
    Nowy
  1. Hmm... dziś pisałem z gościem który sprzedał mi to cudo notabene oficjalny sklep Mii w Chinach. Chciałem zwrócić bo jak mu napisałem nie mogę ustawić godziny, w odpowiedzi otrzymałem informacje abym się wstrzymał do na przestrzeni kilku/kilkunastu dni ma pojawić się aktualizacja gdzie zegar będzie pobierał czas z telefonu.... Nie wiem ile w tym prawdy, ale w tej samej wiadomości gość napisał ze jak nie chce czekać to mogę spokojnie zwrócić zegar a on odda mi kasę.
  2. podobno szczęśliwi czasu nie liczą;) a poważnie jaki problem zaktualizować sofy o możliwość ustawienia godz ręcznie ??? Xiaomi wstyd ze tego zrobić nie możecie/chcecie... myśle ze jeden mały chiński informatyk ogarnie to w 15min mam nadzieje ze znajdzie się ktoś kto to rozwiąże bo faktycznie został mi piękny przycisk do papieru.... ;(
  3. Witam, ja również mam podobny problem. Mam 3 kamerki - 2x Yi Home(czarna i biała) oraz 1x Yi Outdoor - wszystkie kamerki działają z aplikacja i niby wszystko jest ok (jak jestem w domu). Wszystkie kamerki spięte są do tej samej sieci WiFi. Niestety jedna z nich Yi Home (czarna) nie chce się połączyć jak jestem na zewnątrz - cały czas pojawia sie ładowanie 30% i nic. Pozostałe kamerki działają bez zarzutu... czy ktoś wie co może być przyczyna problemu....