Skocz do zawartości

lkz

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lkz

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. lkz

    Mi Band 3 PL/mody

    Witam, W zeszłą środę kupiłem opaskę Mi Band 3 w salonie Media Exepert. Po wyjęciu jej z pudełka i problemie z ustawieniem języka polskiego, zacząłem szukać informcji w interencie i trafiłem na to forum. Opaska którą kupiłem miała takie samo poudłeko jak na zdjęciu dodanym przez @Kkowa788 - tzn. opis na etykiecie na odwrocie pudełka, był w górnej części po angielsku a w dolnej po niemiecku. Przy zmianie ustawiania języka w telefonie na język niemiecki, w opasce również zmieniał się on na niemiecki, przy powrocie na język w polski w telefonie, opaska wyświetlała opisy po angielsku. Postanowiłem więc zwrócić ją do Media Expert - w sumie 2 h po jej zakupie (ma na szczęscie dosyć blisko). W sklepie przedstawiłem problem, zostałem skierowamy do kierownika sklepu, który zapytał czy chcę zwrot pieniędzy czy wymiane na inną opaskę. Pomyślałem że spróbuję na innej a jeśli się nie uda, to poproszę o zwrot pieniedzy. Pracownik wydał mi nową opaskę - i przy jej otwieraniu okazało się że tą którą otrzymałem wcześniej już ktoś otwierał/używał - ładowarka była umieszczona razem z książeczką z instrukcją (która jest tylko w języku angielskim i niemieckim) a nie w górnej zakładce opakowania, i torebka miała ślady otwierania - został klej. O tym że otrzymałem otwieraną opaskę też poinformowałem pracownika który wydał mi nową. Próbował on szukać jeszcze informacji w interencie jak ustawić język polski ale nie znalazł nic poza to o czym ja też czytałem (najnowsza wersja firmware dla oaski to 2.4.0.20). Po sprarowaniu nowej opaski z moim telefonem (iOS) musiałem poczekać 30 minut aby mogła się ona naładować do min 10% aby aktualizacja mogłabyć rozpoczęta. Po zaktualizacji sytuacja się nie zmieniła - dalej brak języka polskiego (przed wizytą w Media Expert w celu zwrotu, parowałem też opaskę z telefonem z Android, też nic to nie dało). Poprosiłem też o zwrot pieniędzy - nie było z tym problemu. Wybrałem się też do innego sklepu, który oferował Mi Band 3 w tej samej cenie (X-kom) i tam też kupiłem kolejną sztukę. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, jeszcze przed rozpakowaniem opaski to etykieta na odrocie pudełka: n W jest to też wersja XMSH05HM ale opis jest w górnej częsci etykiey jest po angielsku a w dolnej po chińsku (a nie po niemiecku jak w opasce z Media Expert). Po otwarciu opaski i sprawdzeniu zawartości pudełka, ksiażeczka z instruckją jest dużo grubsza i obejmuje języki EN, CH, PL, FR, SK.. - w przypadku tej z Media Expert tylko angielski i niemiecki). Podłączyłem i sparowałem nową opaskę z telefonem - język w niej sam ustawił się na polski. Wychodzi że Media Expert mają jakąś partię która może przeznaczona jest na rynek niemiecki (opis na etykiecie z opakowania i instruckja w języku niemiecki) i stąd może wynika problem z brakiem polskiego. Jeśli ktoś już kupił opaskę w Media i ma problem z językiem polskim - nie robią problemu ze zwrotem (może więc znają problem). Myślę że to nie był pierwszy zwrot tej opaski - to może tłumaczyć czemu za pierwszym razem otrzymałem opaskę która była już otwierana (mój błąd że nie sprawdziłem). Przy zakupie proponuję sprawdzić etykietę na odwrocie pudełka - może to pomóc w wyłapaniu wersji bez języka polskiego. Nie wiem jak duży jest to problem, może mają też w ofercie opaski z taką tylną etykietą, jak w mojej drugiej kupionej opasce (angielski i chiński) która działała bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...