rumcais

Użytkownicy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About rumcais

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ogólnie to lipiec / sierpień możemy się spodziewać aktualizacji z Miui 12
  2. A już myślałem, że nas porzucili
  3. Można zamknąć Udało mi się znaleźć rozwiązanie po wszelkich możliwych próbach. Nie wiem z czego to wynikało, bo w ustawieniach aplikacji, ustawieniach powiadomień, dźwiękach, uprawnieniach, wyświetlaniu nad innymi aplikacjami itp. wszystko było dobrze. Czyszczenie danych i odinstalowanie nic nie dało, pomogło natomiast zresetowanie ustawień wszystkich aplikacji. Gdyby ktoś miał podobny problem to będzie wiedział jak go rozwiązać.
  4. Cześć, ma ktoś problem z dźwiękami powiadomień z Messengera po aktualizacji do MIUI 11.0.5? Jest dźwięk gdy wysyłam wiadomość, odświeżam, ale nie ma dźwięku, wibracji z dymków ani powiadomienia z treścią przy wiadomościach przychodzących. Na ekranie blokady podświetla się tylko ekran, że jest wiadomość. Początkowo po aktualizacji działało chyba dobrze, potem nagle przestało. W ustawieniach mam wszystko włączone, uprawnienia nadane itp.
  5. Zdaje się, że najnowsza aktualizacja do MIUI 11.0.5.0 rozwiązała ten problem
  6. Chyba już zapomnieli o aktualizacjach
  7. Miałem ten sam problem w sieci PLAY. Dane mobilne na LTE często przestawały działać na kilka minut. Na YouTube znalazłem jakiś sposób, którego spróbowałem i jest zdecydowanie lepiej. Czasami (np. raz na tydzień) zdarza się, że przez chwilę nie działa, ale na pewno nie jest to tak nagminne jak wcześniej i wreszcie da się korzystać normalnie z Internetu. Link do filmu : Instrukcja: Wchodzimy w USTAWIENIA > O TELEFONIE i klikamy kilka razy w PAMIĘĆ WEWNĘTRZNA aż przejdziemy do informacji o telefonie Wybieramy Informacje o telefonie1 (1 karta SIM) następnie klikamy Ustaw preferowany typ sieci i zmieniamy go na LTE/TD-SCDMA/UMTS (powinien taki już być) Zjeżdżamy niżej do pogrubionego napisu SMSC i klikamy obok niego kilka razy przycisk Odśwież aż pojawią się w okienku obok numerki Teraz przechodzimy do USTAWIENIA > KARTY SIM I SIECI KOMÓRKOWE klikamy w naszą kartę SIM a następnie PUNKTY DOSTĘPU Wybieramy nasz APN od internetu (sprawdźcie jego poprawność wpisując w google: konfiguracja telefonu *nazwa sieci*) Następnie (nie wiem ile to daje ale można zrobić) klikamy Typ APN i wpisujemy: defaulty, suply, ia Przesuwamy niżej do opcji Nośniki i zaznaczamy: LTE, HSPAP, HSPA, HSUPA, HSDPA, UMTS, eHRPD U dołu ekranu klikamy Więcej i Zapisz U mnie zadziałało i widać poprawę. Zaznaczam, że sam nie wiem co z tego tak naprawdę pomaga a co jest zbędne, ale ważne, że przyniosło jakieś rezultaty :)