rumcais

Użytkownicy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About rumcais

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Można zamknąć Udało mi się znaleźć rozwiązanie po wszelkich możliwych próbach. Nie wiem z czego to wynikało, bo w ustawieniach aplikacji, ustawieniach powiadomień, dźwiękach, uprawnieniach, wyświetlaniu nad innymi aplikacjami itp. wszystko było dobrze. Czyszczenie danych i odinstalowanie nic nie dało, pomogło natomiast zresetowanie ustawień wszystkich aplikacji. Gdyby ktoś miał podobny problem to będzie wiedział jak go rozwiązać.
  2. Cześć, ma ktoś problem z dźwiękami powiadomień z Messengera po aktualizacji do MIUI 11.0.5? Jest dźwięk gdy wysyłam wiadomość, odświeżam, ale nie ma dźwięku, wibracji z dymków ani powiadomienia z treścią przy wiadomościach przychodzących. Na ekranie blokady podświetla się tylko ekran, że jest wiadomość. Początkowo po aktualizacji działało chyba dobrze, potem nagle przestało. W ustawieniach mam wszystko włączone, uprawnienia nadane itp.
  3. Zdaje się, że najnowsza aktualizacja do MIUI 11.0.5.0 rozwiązała ten problem
  4. Chyba już zapomnieli o aktualizacjach
  5. Miałem ten sam problem w sieci PLAY. Dane mobilne na LTE często przestawały działać na kilka minut. Na YouTube znalazłem jakiś sposób, którego spróbowałem i jest zdecydowanie lepiej. Czasami (np. raz na tydzień) zdarza się, że przez chwilę nie działa, ale na pewno nie jest to tak nagminne jak wcześniej i wreszcie da się korzystać normalnie z Internetu. Link do filmu : Instrukcja: Wchodzimy w USTAWIENIA > O TELEFONIE i klikamy kilka razy w PAMIĘĆ WEWNĘTRZNA aż przejdziemy do informacji o telefonie Wybieramy Informacje o telefonie1 (1 karta SIM) następnie klikamy Ustaw preferowany typ sieci i zmieniamy go na LTE/TD-SCDMA/UMTS (powinien taki już być) Zjeżdżamy niżej do pogrubionego napisu SMSC i klikamy obok niego kilka razy przycisk Odśwież aż pojawią się w okienku obok numerki Teraz przechodzimy do USTAWIENIA > KARTY SIM I SIECI KOMÓRKOWE klikamy w naszą kartę SIM a następnie PUNKTY DOSTĘPU Wybieramy nasz APN od internetu (sprawdźcie jego poprawność wpisując w google: konfiguracja telefonu *nazwa sieci*) Następnie (nie wiem ile to daje ale można zrobić) klikamy Typ APN i wpisujemy: defaulty, suply, ia Przesuwamy niżej do opcji Nośniki i zaznaczamy: LTE, HSPAP, HSPA, HSUPA, HSDPA, UMTS, eHRPD U dołu ekranu klikamy Więcej i Zapisz U mnie zadziałało i widać poprawę. Zaznaczam, że sam nie wiem co z tego tak naprawdę pomaga a co jest zbędne, ale ważne, że przyniosło jakieś rezultaty :)