markos

Użytkownicy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About markos

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki, już znalazłem w tym starym, bo został przywrócony. Sam to tam wstawiłeś na ostatniej stronie Ale i tak ta instrukcja u mnie nie pomogła. Próbowałem chyba 10 razy. Zmieniłem konto ...
  2. W starym wątku było info o problemach z logowaniem przez konto google do MiFit (mod). Można to gdzieś znależć?
  3. Wszystko fajnie, zainstalowałem pogrubioną czcionkę. Ale strasznie jest dla mnie nieczytelna. Ma ktoś coś innego, co można wrzucić do tej nowej wersji? Wcześniej chyba miałem zainstalowaną Mili_chaohu_pl_big.ft od Janusza z pierwszego posta tego wątku.
  4. Może się komuś przyda. Mój zegarek od tygodnia zgłaszał: "Connect APP to update". Nie dało się go sparować w Mi Fit. Trzy dni kombinowałem, już nawet serwisu szukałem, ale nic nie wymyśliłem. Rzuciłem zegarek na dwa dni do szuflady. Dziś sprawdzam i ciekawostka - zegarek wygląda tak, jakby się sam zrestartował do fabrycznych ustawień i działa!
  5. Już próbowałem na telefonie, na którym się nie łączyłem Tak, pokazuje, że ładuje, ale zamiast znaków o ładowaniu pokazuje jakieś krzaczki. Nie jest to chyba żaden język, chiński też nie. Może jakiś serwisant by mu pomógł. Jest jakiś serwis dla tych zegarków?
  6. Może trochę w błąd wprowadziłem. Odinstalowałem Mifit i zainstalowałem, ale nie rozparowałem. Teraz tak zrobiłem. Przy ponownej próbie parowania zegarka, pojawia się prośba o zaakceptowanie na zegarku. Po potwierdzeniu ok na zegarku mam komunikat w Mifit, że nie udało się sparować. Zegarek wraca do swojego ekranu: Connect APP to update. Próbowałem na dwóch telefonach i to samo
  7. TAK, robiłem robiłem różne próby. Włącznie z odinstalowałem całej aplikacji i zainstalowaniem jej ponownie. Testy na dwóch telefonach. Na żadnym z nich nie łączy się GadgetBrigde. Wygląda to tak, jak by Bluetooth działał, ale nie końca. W ustawieniach telefonu nie ma info, że Amazfit Bip jest połączony, jest tylko Sparowany.
  8. Tak robiłem, od tego zacząłem. Testowałem na dwóch rożnych telefonach i zachowanie zegarka jest identyczne Dziwne jest, że przez Notify & Fitness mu się udaję czasami podłączyć i nawet się zmienia info na zegarku o połączeniu (jest ekranik z pytaniem o podłączenie). Ale jak zatwierdzę ok, to wraca do tego wcześniej opisanego błędu
  9. Witam, Na wstępie chcę powiedzieć, że nigdy nie używałem nieoficjalnych wersji. Wszystko działało jak fabryka dała. Wczoraj się mój Amazfit BIP sam zaktualizował. Po aktualizacji działał przez kilka godz. Później zgłosił: "Connect APP to update" Mi fit się z nim przestał łączyć. Zainstalowałem najnowszą wersje i nic. Później próbowałem zastosować metody z "https://www.youtube.com/watch?v=dLYfnNEsevQ" (sorry za język, ale po wideo można dojść o co chodzi ) Pierwsza metoda: Wrzucenie plików Mili_chaohu.* nie udała się, ponieważ nie udało się połączyć z telefonem aplikacji GadgetBrigde Druga metoda: Skorzystanie z oprogramowania Notify & Fitness również nie udane. Oprogramowanie znalazło zegarek i po kilka próbach połączyło się. Jednak jak chciałem wysłać nowy firmware, to pasek postępu nie ruszył i zatrzymał się na 0%. Czekałem klika min i nic. Co z tym jeszcze można zrobić? Dziękuję za odpowiedzi