Skocz do zawartości

Tieru

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tieru

Mitu

Mitu (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tak wyczytałem, jednak rzeczywiście jest tak jak mówisz, z resztą lepiej mieć stabilny system z brzydką nakładką niż ładną nakładkę a godzinami próbować naprawić błędy. Dzięki za informację.
  2. Wymienili na nowy, tylko na nowym coś nie wyskakuje aktualizacja z 6.0 do 8.0 :D.
  3. Dziś pojechała na gwarancję, dam znać jak to dalej się potoczy.
  4. Tieru

    Android Oreo

    Aktualizacja uwaliła mi system, czy jest jakiś sposób na naprawę? Robiłem downgrade i dalej nic. Proszę o pomoc w tym temacie:
  5. Witam, Kilka tygodni temu wyskoczyła aktualizacja systemu, więc włączyłem pobranie i instalowanie, przełączyłem się w trakcie aktualizacji by sobie coś obejrzeć na zwykłej telewizji. Po kilku dniach wszedłem by włączyć sobie miboxa, a tu nic, pomyślałem, ze to baterie wysiadły ale nie... Mibox jest w wersji 2303, system nie wstaje, jest logo xiaomi, potem laduje sie animacja android, i pętla. Dziś w kombinacjach nawet udało się po formacie (wipe data/partition./cache) wejść w konfiguracje juz systemu, ale po chwili padał i znów wracał do początku. Zacząłem szperać na internecie, bo pomyślałem, że może podczas aktualizacji siadł prąd czy coś. Pobrałem z strony aktualizacje (down) do starszych wersji, jeden i drugiej, system cofnął się do tych wersji, ale to nic nie dało, dalej to samo, bez zmian, system dalej w pętli. Czy robię coś źle czy pozostaje oddanie tylko na gwarancję? Jest to Mi Box MDZ-16-AB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...