MarcinP

Użytkownicy
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MarcinP

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Mi MIX 2S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam tak z pocztą i sms-ami. Nie ważne ile jest wiadomości, na ikonce zawsze jest 2
  2. Witajcie, Chyba po ostatniej aktualizacji do 10-ki mam problem ze znacznikami powiadomień. Np. dla poczty czy sms-ów, niezależnie od tego ile mam wiadomości (jedną, dwie, czy 10) zawsze znacznik na ikonie aplikacji pokazuje, że są dwie. Czy da się to jakoś zmienić, czy to kolejny po regulacji głośności bug MIUI10?
  3. Odpowiedź z ING dotycząca mojego problemu z pierwszego postu: Czy to oznacza, że włączenie opcji "Zezwól na odblokowanie OEM" to jest rootowanie? Wybaczcie, jeżeli pytanie jest trywialne, ale jestem laikiem jeśli chodzi o Androida.
  4. Jeżeli chodzi o logowanie odciskiem palca w ING, to u mnie jak pojawił się ten problem pomagało w ustawieniach aplikacji wyłączenie i ponowne włączenie tej opcji. Po tym już nie było problemów. Jeżeli chodzi o Google Play, to wszystko działa bezproblemowo. Płatności przetestowałem na różne sposoby i zero problemów. Sprawdź jeszcze na stronie Gogle Pay pełną specyfikację banków i kart które obsługują. Nie wszystkie karty mogą być połączone z GPay
  5. A czy sprawdzałeś, czy zablokowali Ci telefon (bootloader itd.) i zamiast Google Pay aplikację banku? Sugestii nie mam, ale na razie mogę powiedzieć, że ja bez problemu zainstalowałem Google Pay i skonfigurowałem kartę z ING. Jeszcze nie próbowałem płacić, ale mam nadzieję, że chociaż tak będą płatności działały. A jeżeli tak będzie to znaczy, że to chyba nie jest wina telefonu, tylko aplikacji Moje ING.
  6. Mam takie same ustawienia i domyślnie wybrane Google Pay w opcji Zbliż i zapłać. Poczytam w necie o tej usłudze i przetestuję. Niemniej jednak bardzo mi zależy na uruchomieniu płatności z ING, więc jeżeli ktoś ma pomysł na rozwiązanie, to będę wdzięczny.
  7. W ustawieniach Zbliż i zapłać mam coś takiego jak Google Pay ustawione teraz jako domyślne, ale nie wiem co dalej?
  8. Czy to znaczy, że problem nie leży w zabezpieczeniach telefonu tylko w aplikacji ING? Czy może GooglePay działa jakoś inaczej (Nigdy tego nie używałem i nie wiem jak to działa)
  9. Dziękuję za zainteresowanie, Próbowałem i nic. Nawet nie mogę dodać w aplikacji ING telefonu do karty, bo aplikacja mówi że telefon nie spełnia wymagań: Android v. > 4.4 i antena NFC.
  10. Witam, Jestem nowym użytkownikiem Xiaomi i androida i mam istotny problem, więc proszę Was o pomoc. Zacznę od początku. Telefon Mi MIX 2S, Android 8.0.0 OPR1.120623.032, MIUI Global 9.5 | Stabilna 9.5.20.0(ODGMIFA) Na nowym telefonie, po standardowej konfiguracji zainstalowałem Moje ING Mobile i uruchomiłem płatności telefonem. Wszystko działało OK. Poczytałem na forum, że dobrze jest wgrać rom EU, więc włączyłem w telefonie tryb debugowania i opcję Zezwól na odblokowanie OEM oraz przypisałem konto do telefonu. Sprawdziłem fastboot-em stan telefonu, pobrałem ze strony Xiaomi MiUnlock i go uruchomiłem. Ponieważ MiUnlock pokazał komunikat, że po odblokowaniu nie będą działać m.in. płatności telefonem, więc zrezygnowałem z dalszych działń. Niestety, prawdopodobnie po tych operacjach przestały działać płatności zbliżeniowe. Postanowiłem przywrócić zmienione ustawienia, więc wyłączyłem w ustawieniach Zezwól na odblokowanie OEM, ale po wyjściu z ustawień i ponownym ich włączeniu, opcja Zezwól na odblokowanie OEM była dalej włączona. Z pomocą fastboota wykonałem zatem polecenie fastboot oem lock. Telefon się uruchomił na czysto z wyłączoną tą opcją. Wyłączyłem tryb debugowania i opcje programistyczne i pomyślałem OK. Ale niestety. Mimo przeinstalowywania Moje ING Mobile, resetu telefonu z poziomu Recovery i Reset do ustawień fabrycznych, nie mogę uruchomić płatności zbliżeniowych telefonem. Pomóżcie proszę.