Jump to content

mat001

Użytkownicy
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mat001

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, Sukces telefon udało się zwrócić w sklepie po dużej ilości nerwów. Jeden pracownik twierdził że będą weryfikować czy nie był zalany i jak był zalany to zwrócą, drugi twierdził że jak śmierdzi to zweryfikują i jak zalany to pewnie ja zalałem. Masakra jakaś dopiero po kontakcie kierownika z dystrybutorem udało się zwrócić. Podobno ten zapach mógł się wziąć z transportu morskiego że niby wilgoć itd. Ogólnie porada z mojej strony dla wszystkich, nie kupujcie elektroniki w sklepach stacjonarnych, zamówicie po prostu z internetu będziecie mieli 14 dni na zwrot i spokój, nie będziecie
  2. Telefon zakupiony w Mi Zone Arkadia, czekam na rozwój sytuacji wczoraj porównywaliśmy go z nowym telefonem i widać że ewidentnie śmierdzi. Czekam na rozwój sytuacji, bo otrzymałem informację że u nich w sklepie stacjonarnym zgodnie z regulaminem nie ma zwrotów. To nie tylko śmierdzi telefon ale wszystko instrukcja ładowarka całe opakowanie w środku itd, nie da się go ładować koło łózka bo śmierdzi. Wczoraj nie było kierownika i nie chcieli przyjąć zwrotu twierdząc że musza go wysłać do ekspertyzy.
  3. Witam, Zakupiłem telefon Redmi Note 5 z polskiej dystrybucji w oficjalnym sklepie, opakowanie nie było zafoliowane miało tylko plomby. Po rozpakowaniu okazało się że telefon śmierdzi piwnicą (stęchlizna, wilgoć?). Wnętrze pudełka, instrukcje ładowarki śmierdzą tak samo. Wczoraj wieczorem po 1 dniu użytkowania podłączając go do ładowarki musiałem przepiąć go z okolic łóżka bo zapach przeszkadzał. Pytanie do osób które zakupiły telefon w taki sam sposób, czy to normalne? Miałem mnóstwo telefonów i żadnym nie było takiego problemu.
×
×
  • Create New...