BrudnyHenryk

Użytkownicy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About BrudnyHenryk

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To błąd ostatniej aktualizacji. Podłącz zegarek do ładowania i wszystko wróci do normy.
  2. @d7ejkej Ja też kupowałem w GB przez PayPal, ale nigdy jeszcze nie reklamowałem i nie wiem co zrobić. Reklamację robiłeś w PayPal czy w GearBest?
  3. To zróbmy zestawienie czym uwaliliśmy zegarki: 1. Notify&fitness: aktualizacja przebiegła do końca zegarek nie wstał po restarcie. Dopiszcie się proszę : 2. 3. 4. Ktoś inny?
  4. Zadałem producentowi pytanie jakie są możliwości reanimacji zegarka po nieudanej aktualizacji. Poniżej odpowiedź. Nie ma trybu download, więc zasadniczo w takim przypadku nie da się nic poradzić bez wysyłki do serwisu producenta. If the screen turned off, please charge it to have a try. If it doesn't work, please remove the device from the charger, put it on the table, make it untouched for 24-48 hours to let the battery drains and then charge it to see if it solves the issue. If your issue persists, please get touch with the seller to return the device to have it examined. Jeśli ekran jest wyłączony, proszę spróbować go naładować. Jeśli to nie zadziała, wyjmij urządzenie z ładowarki, połóż je na stole, pozostaw je nienaruszone na 24-48 godzin, aby akumulator rozładował się, a następnie naładuj, aby sprawdzić, czy to rozwiązuje problem. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby zwrócić urządzenie, aby zostało ono zbadane.
  5. Ja się z tym prawdę mówiąc liczyłem. Mam już na koncie uwalony weloop/chronos eco. I się doczekałem Brak możliwości wymuszenia trybu download jest poważnym brakiem. Ale zegarek i tak bardzo mi się podoba i kupię sobie kolejny
  6. To było już wcześniej w wersji beta. Zakładka u mnie była domyślnie ukryta, ale dało się ją pokazać przy przestawieniu w mifit kolejności zakładek. Służy do płatności i działa chyba tylko w Chinach
  7. Mikrofonu nie ma w zegarku, ale nie wiem po co ten otwór. Może to i dobry pomysł? Sprawdzę dzisiaj czy jest tam jakiś przycisk [emoji825]
  8. Czytałem, że przy aktualizacji mifit niektórzy mają tak samo. W dodatku mifit nie ostrzega przed aktualizacją i można nawet nie zauważyć, że się aktualizuje i np odejść od telefonu.
  9. Notify & fitness robi to sam. Wygląda to mniej więcej tak: Wybieram aktualizacja oprogramowania sprzętowego, program przechodzi do apkmirror mifit, klikam pobierz, czekam aż program sprawdzi zgodność pakietu, wybieram pakiet 1/2, Wybieram wgraj, czekam, Wybieram pakiet 2/2, Wgraj, Czekam. Można tak też wgrać fonty i gps. ............................. P. S. Zegarek nie ładuje się po podłączeniu do ładowania. ............................ Czy jest jakiś sposób na wymuszenie trybu download?
  10. Nie sprawdzałem czy ma nowy. W N&F tego nie widać. Pobrałem nowy mifit, wgrałem paczkę 1/2... No i teraz mam cegłę Wcześniej wgrywalem wielokrotnie w ten sposób i udawalo sie bez problemów. Czy jest jakas szansa na obudzenie zegarka, czy nie mam na co liczyć? Planuję poszperać w necie, ale jestem nastawiony na stratę
  11. Po wgraniu FW z wersji 3.3.0 za pomoca N&F zegarek sie zrestartowal, ale nie wstał
  12. Używam N&F i nie zauważyłem nadmiernego wyczerpywania baterii w tle przez tę aplikację
  13. Mam N&F na oreo i działają mi powiadomienia. Oprócz N&F for amazfit zainstalowałem notify&fitness (ad on) Wysłane z mojego MI Note 2 przy użyciu Tapatalka
  14. po zaktualizowaniu Amazfit BIP (CE) do fw V 0.1.086 i przestawieniu języka w telefonie na polski W zegarku mam język angielski:)
  15. ja mam język PL i jest ok (jestem na oryginalnym mifit befa 3.2.8.1 soft. 77) jak masz ikonę z czerwonym x to masz źle wgrany soft. spróbuj wgrać przez gadgetbridge soft z wersji 3.2.6