sebsfr

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sebsfr

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam za pare dni powinienem dostac wlasne mi6. Mozecie mnie poprawic bo wydaje mi sie na ten moment ze jak chce wgrac miui 9 to wystarczy zmienic region i bede mogl automatycznie to zainstalowac zamiast odblokowywac bootloadera i recznie podlaczajac telefon do kompa itd.?
  2. na gearbest mam do wyboru z "warehouse options"- china lub hk-4.Co jest lepsze wedlug was? I jeszcze jedno kupowal ktos juz przez expedited Shipping? Naliczyli wam dodatkowo przy odbiorze lub cos w tym rodzaju? Bo wole doplacic tyle ile pisze i majac pewnosc ze dotrze do mnie szybko,tylko nie wiem czy to prawda ze mozliwa jest jeszcze jakas dodatkowa oplata na samym koncu
  3. Mozecie powiedziec czym dokladnie sie rozni "Expedited shipping" od "priority line" oprocz ceny ?
  4. Witam czy prawda jest ze przy zakupie mi6 dostajemy pytanie jaki soft chcemy miec? china,global?Chce sobie wkrotce wgrac miui 9 wiec co wybrac. Kupuje za pare dni na gearbest