Skocz do zawartości

Kizbo

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kizbo

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam tylko jeszcze drobne pytanie, na czym polega ta różnica pomiędzy HCE Wallet a SIM Wallet? Bo tu widzę, że dużo osób ma to ustawione na to HCe, to ma znaczenie?
  2. Ok, spróbuję i dam znać czy się udało @update: Wszystko działa poprawnie po zmianie na SIM, również domyślne ustawienia w portfelu działają, tylko nie hce, nic więcej nie trzeba było zmieniać Dzięki za pomoc.
  3. Mam ustawione na portfel hce, tak mi domyslnie ustawilo, powinienem to zmienic?
  4. No teraz pisałem z Panią na czacie i stwierdziła, że karta bankowa jest niepoprawnie dodana, bo coś poszło nie tak z autoryzacją, dodałem na nowo i się okaże, chociaż teraz faktycznie pokazało mi się jakieś potwierdzenie smsem przy dodawaniu karty ktorego wcześniej nie miałem. Aczkolwiek kompetencje pracowników pozostawiają wiele do życzenia jeśli tak było... Niestety, po udaniu się do sklepu i po tych kombinacjach z dodawaniem karty dzieje się dokładnie to samo. Czy ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze może poskutkować?
  5. Dzięki Warto spróbować, przedstawię te funkcje i jutro spróbuję zapłacić w zabce, faktycznie to moze byc problem bo byl u mnie znak zapytania Update od poprzedniego posta: Niestety nie pomogło, dokładnie ten sam komunikat. Kontaktowałem się z infolinią mbanku i Pan który mnie obsługiwał, stwierdził, że jeśli mam MIUI to nie jest możliwe wykonanie płatnośći android pay, to prawda? Czy może pomaga zainstalowanie tego softu z miui poland? Bo jestem naprawdę w kropce...
  6. Witam, nie wiem czy to do końca dobre forum na takie pytanie, ale raczej mnie nikt nie zje, więc warto spróbować, bo nie jestem pewien do końca o co chodzi a nie potrafię znaleźć jeszcze takiego problemu, otóż: Posiadam konto w Mbanku z kartą Visa, oraz Xiaomi Mi6 z MIUI9, kupiony kilka dni temu, nie bawiłem się w żadne rooty i tym podobne cuda, soft jest taki jaki mi się zaktualizował w telefonie, globalny rzecz jasna, sprzęt kupiony tutaj w Polsce, w sklepie. No i sytuacja jest taka: Dodałem swoją kartę z MBanku do Android Pay, wszystko poszło bez problemu, telefon stwierdził, że karta jest gotowa do płatności. Pobrałem również osobno Android Pay na telefon, żeby mieć podgląd na tą kartę, też nie widać, żeby było coś nie tak, pokazuje kartę i że jest dodana z Mbanku, niby śmiga. Idę do sklepu i próbuje zbliżyć telefon, to jedyne co z tego wyszło to terminal zasyczał coś w rodzaju komunikatu "Użyj innego terminalu lub karty", idę do innego sklepu z innym terminalem i niestety to samo. Według zaleceń z internetu sprawdziłem również ten certyfikat bezpieczeństwa poprzez aplikacje ze sklepu, stwierdziło, że certyfikat jest w porządku. Mam również dodana blokadę ekranu na wzór i odcisk palca. Wiecie może z czego wynika ten problem, ktos ma coś podobnego? Może trzeba dodać jakieś uprawnienia dla aplikacji? Wiem, że pewno powinienem wiedzieć takie pierdoły, ale jestem nowy jeśli chodzi o tą markę i jeszcze nie do końca obeznany. Dziękuje z góry za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...