Jump to content

sabbath13

Użytkownicy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

sabbath13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Od dzisiaj jestem posiadaczem XIAOMI REDMIT NOTE 8t jednak ku mojemu zdziwieniu nie mogę na tym urządzeniu połączyć się z żadną siecią WIFI choć te bez problemu są wykrywane. Dodam, że posiadam w domu aż dwie różne, a więc w rachubę wchodzą dwa kompletnie różne routery. Nigdy nie miałem problemu z połączeniem się na jakimkolwiek urządzeniu (inne telefony, komputery, TV, odkurzacz Xiaomi etc.) tylko XIAOMI REDMIT NOTE 8t przy każdej próbie i autoryzacji wyświetla komunikat „NIE UDAŁO SIĘ POŁĄCZYĆ SPRÓBUJ PONOWNIE”. Co robić? W sieci znalazłem kilka podobnych wpisów ale zwykle bez odpowiedzi bądź jedynie z sugestią "zmień router". Ja jednak jestem akurat tym "szczęściarzem" , że testuję na dwóch i w obu przypadkach efekt ten sam. Nie spodziewałem się takiej niemiłej niespodzianki :(
  2. Jestem trochę przerażony tym faktem, przed zakupem przeczytałem dziesiątki jak nie setki opinii, i nigdzie nie znalazłem wzmianki o tym problemie ale wystarczy zajrzeć już na zagraniczne fora i okazuje się, że ERROR 1 to chleb powszedni tego modelu. Nie chcę wyjść na miłośnika teorii spiskowych ale jak je czytam ponownie to odnoszę wrażenie, że przynajmniej połowa pochodzi od samych sprzedawców : \ Cały zachwyt nad urządzeniem szlag trafił. Sprzątało raptem 3 razy (w sensie w 3 pomieszczeniach) i już do reklamacji. Marnie jak na sprzęt za średnio (obecnie) 1350-1400 PLN : \ Z mojego punktu widzenia, nikomu go nie polecę bo ciężko polecić coś co psuje się po dosłownie dobie. A biorąc pod uwagę problemy jakie z tym później są (sprzęt z Chin) to nie dałbym za niego nawet 1/3 z tej ceny : (
  3. Po 1 dniu użytkowania odkurzacz przestał poprawnie działać. Pojawia się głosowy komunikat ERROR 1 (LASER ERROR). Ktoś jest w stanie pomóc?
  4. No właśnie, czy mógłbym otrzymać "łopatologiczną" instrukcję jak to zrobić (dla kogoś kto nigdy nie bawił się w aplikacje na androidzie) ? Producent chyba wychodzi z założenia, że dzisiaj każdy siedzi w komputerach Generalnie pobrałem aplikację MI HOME, zainstalowałem, otworzyłem, wybrałem pierwszy z góry język, no i mam od góry MY DEVICES oraz SIGN IN. Z każdej prezentacji wynika, że trzeba wejść na SIGN IN podając swojego maila. Pytanie czy to jest rejestracja czy logowanie do już istniejącego konta? Jeśli logowanie to w takim razie gdzie jest rejestracja czyli jak założyć konto? Jak wpisuję w mail/password swoje dane to otrzymuję komunikat Couldnt sign in, check current network connect and try again (6-6069) i na tym się kończy Nie wiem więc czy to jakaś "awaria" po stronie MI HOME czy po prostu ja coś źle robię.
  5. Mam problem, pomóżcie proszę. Kupiłem Xiaomi Vaccum, niestety nie potrafię uruchomić aplikacji. Po pierwsze, wybór serwera - na wszelkich prezentacjach (YT etc.) pisze aby wybrać na wstępie CHINA. Wszędzie jednak CHINA napisane jest rodzimym alfabetem, u mnie pojawiają się chińskie znaczki, mogę się jedynie domyślać, że wybieram dobrze (pierwsze z góry). Po drugie, trzeba się zarejestrować (sign in) i tu pojawia się kłopot, podaję adres e-mail , hasło i niestety wyskakuje komunikat Couldnt sign in, check current network connect and try again (6-6069) Co robić? Bez rejestracji dalej nie rusza : ( Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Create New...