Skocz do zawartości

swirek112

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia swirek112

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Niby jest tak jak piszesz, lecz możliwe że otrzymam od nich pewnego rodzaju pomoc w temacie przyczyny powstania problemu. Oczywiście liczę się z tym, że nie poprą na podstawie zdjęcia, przyczyny powstania plamy, którą upratruję jako efekt nadmiernego ciepła procesora, jednakże może będzie to miało miejsce. Nigdy nic nie wiadomo.
  2. Napisałem jeszcze profilu Mi na fb. Opisałem sprawę. Zobaczymy czy jakoś zareagują.
  3. Dziekuje za słowa zagrzewające do walki. Niestety, jak to Nezumi wcześniej napisał, Chińczycy są niezwykle beznadziejni w temacie obsługi klienta. Jedyne informacje, jakie otrzymuje to 'bedzie tanio' i że 'do not sorry,ok?' (tutaj juz musiałem nawet zacytować Wam co oni potrafią napisac do klienta. do tej pory bylem spławiany ze skrzynki International service oraz skrzynki Hong Kongu. Jak pytam o właściwy adres to olewają temat i pisza ze musze napisac na właściwy adres. Także, jbc, nie polecam Xiaomi online Store jako sprzedawcy, gdzie sie kupi i zreperuje telefon w razie problemów.
  4. note 3 pro se. rom najświeższy jaki był A jak myślisz czy temat wyświetlacza zrzuca na mnie czy to rzeczywiście wina budowy telefonu i powinienem walczyć? Osoba, ktora mnie obsługuje nawet nie chce napisać mi ceny wymiany czesci, wiec nie wiem czego sie spodziewać. Obsługa generalnie jest do bani.
  5. Na wyświetlaczu pojawiła sie (w okolicy przycisków głośności) żółta plama. Ekran działał w tym miejscu lecz byl odbarwimy. Do tego miałem duże problemy z czujnikiem zbliżeniowym, który bardzo często w ogóle uniemożliwiał wyjście telefonu z wygaszenia ekranu po rozmowie. Kolejnym mankamentem byla bardzo wysoka temperatura telefony w górnej części obudowy podczas nawet średniego obciążenia. Najbardziej jednak bolał problem z czujnikiem i wyświetlaczem.
  6. Cześć, Chciałbym podpytać Was czy ktoś może miał już styczność z Xiaomi Online Store i serwisem gwarancyjnym po ich stronie? Wymieniłem z nimi już masę wiadomości za pomocą Aliexpress, lecz niestety nic z tego nie wynikło. Powiedzieli jedynie że to moja wina, a nawet nie przedstawili mi oficjalnego pisma z informacjami co się zepsuło oraz jaka będzie cena serwisu. Poszukuję adresu email bądź podpowiedzi gdzie się zgłosić w celu wymuszenia rozsądnego działania po stronie sprzedającego. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam, Kamil
  7. Pytanie teraz jak ewentualnie wrócić do poprzedniego systemu, żeby przywrócić pliki systemowe i mieć jednak wszelkie dane? Ja niestety nie jestem w stanie podpiąć telefonu i móc cokolwiek zrobić w pcsuite Xiaomi - nie widzi mojego telefonu. Do tego też nie mogę włączyć go w trybie serwisowym, bo chce żeby go podłączyć do kompa i koło się zamyka :/ Będę wdzięczny za pomoc.
  8. Ja niestety nie znam numeru bo go nawet nie spisałem, po prostu telefon chciał żeby go zresetować i to uczyniłem z takim a nie innym efektem :/ Jeśli ktoś może to prośba o wrzucenie danych do nowego tematu.
  9. W moim przypadku tak. Dodam tylko że nie bawiłem się z oprogramowaniem - nie grzebałem przy bootloaderze, nic nie zmieniałem.
  10. U mnie to samo. Zainstalowało aktualizację i telefon chce resetować dane do ustawień fabrycznych. Liczę, że ktoś znajdzie jakieś rozwiązanie z sytuacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...