Pablo

Użytkownicy
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pablo

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    grafika komputerowa

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi2s
  1. Hej, chcialem zainstalowac na moim mi2s android 5.0 i tak cos namotalem ze android zatrzymywal sie na logu. Pozniej chcialem wrocic do starej wersji i cos sie popsulo, w ogole nie widzi mi storage tzn widzi ze internal storage 12gb ale nie ma nawet folderow z pictures, music itd. Przy wejsciu w camera mowi ze nie ma SD. Chcialem uzyc MiFlasha by wgrac wszystko na nowo to mi flash przy probie mowi mi ze "W magazynie brak miejsca do wykonania tej operacji (0x8007000e). Co moge teraz zrobic? pomozcie. pozdr Dobra juz udalo mi sie wrocic z ta karta zainstalowalem androida 5.0, jak teraz na to zainstlowac miui v6? nigdzie nie moge znalesc do tego instukcji
  2. Mam ten sam problem od momentu pobierania aktualizacji przez OTA bateria ginie w oczach
  3. Pablo

    uklad pulpitów

    no kurde, dzieki temat do zamknięcia pozdr
  4. Czesc, nie wiem jak to zrobilem ale przestawily mi się pulpity (środkowy poszedł na bok), jak moge je poprzestawiac, gdy próboje zlapac puplit to przesuwa mi ikony a nie calosc. pozdr
  5. Kalendarz>dodaj>więcej> i tam masz do wyboru czy kalendarz lokalny czy od Google mi2s/taptalk
  6. Oj tam przynajmniej czujesz ze go trzymasz a nie jak te inne ultra cienkie i lekkie:) Wysłane z mojego MI 2S przy użyciu Tapatalka
  7. Ustawienia>dźwięk>redukcja szumów Wysłane z mojego MI 2S przy użyciu Tapatalka
  8. Spytałem na zagranicznym forum... Jedna osoba pomogła w 100% okazało się ze obudowa ma za małe dziurki od mikrofonu trzeba je powiększyć i wszystko jest ok. Najlepiej sprawdzić dzwoniąc do kogoś przy zdjetej obudowie i zobaczyć czy jest poprawa jeśli tak tzn ze dziurki trzeba powiększyć Wysłane z mojego MI 2S przy użyciu Tapatalka
  9. Czy to 2g czy 3g nie ma znaczenia, odrobine lepiej jest przy zdjetym silikonowym pokrowcu, ale i tak ludzie slyszą mnie jako robota jesli czasem powiemy cos w tym samym momencie, poza tym osoba po drugiej stronie slyszy echo swojego glosu, widac ze to nie jest pojedynczy przypadek tylko b.duzo osób ma ten problem, az dziwne ze nie naprawili jeszcze tego, tylko czy to jest problem hardwareowy czy software? Telefon super, ale przez ten problem przekresla go całkowicie (wkoncu do tego ma służyć) pozdr
  10. Ja tez cos smarne, sprubóje w 3d bo tym zajmuje sie na codzien czas jeszcze jest takze inni tez pewnie cos jeszcze zrobią. pozdr
  11. Na pewno nie zaslaniam:-) sprawdzałem podczas tej samej rozmowy z założonym i zajętym silikonem różnica była diametrialna jakby nadajnik slabl, czytałem że niby te nowe wersję softu do nadajnika maja większe ustawienie na oszczędzanie baterie przez to są słabsze może starsza wersja pomoże Wysłane z mojego MI 2S przy użyciu Tapatalka
  12. Doszedlem chyba w czym lezy problem, echo i gorsza jakosc rozmow jest wtedy kiedy mam zalozony oryginalny silikon, gdy go zdejme problemy znikaja, czy wy tez tak macie? pozdr
  13. Czy ktoś próbował instalować inną wersję radia (modem) która wersja poprawia brak echa u rozmówcy i jak wygląda instalacja tego radia? Wysłane z mojego MI 2S przy użyciu Tapatalka
  14. Jako uzytkownik Mi2s który takze nie ma podswietlanych klawiszy (mam go dopiero tydzien) musze Ci powiedziec, nie przejmuj sie tym totalnie, szybko nauczysz sie pozycji przyciskow i nie będzie Ci w ogole przeszkadzało brak podswietlenia. Oryginały tylko na ibuygou pozdr
  15. Drugi mikrofon mam wylaczony (bo tak wszyscy zalecaja, poza tym z wlaczonym jest to samo) a blutootha nie uzywam, proboje noralnie uzywac telefonu, o co cmn?