juniorek33

Użytkownicy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About juniorek33

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 05/28/1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi Mix3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prędkość wzrasta więcej. Przelicznik jest 1,176 W trybie eco mam 24km/h ,a w normalnym ok 30km/h. Z tym że u mnie z jakiegoś dziwnego powodu hulajnoga w trybie eco na 8,5" oponach jeździła nie 18 a 20-21 km/h (wg GPS)
  2. wspornik, przynajmniej ten aluminiowy, sporo podnosi błotnik do góry plastik jest dość miękki więc wspornik sobie z nim spokojnie daje radę
  3. u mnie jest znacznie mniejszy prześwit niż u @Kazimiera ale ja mam jak widać zgięty wspornik żeby właśnie się dzwonek zaczepiał normalnie.
  4. u mnie obcierała opona o kabel lampki i dlatego teraz kurde nie mam lampki a zacisk powinien mieć jakąś możliwość regulacji bo kołem w osi lewo/prawo nie ma szans manewrować
  5. Tryb się normalnie zmienia podczas jazdy na oryginalnym FW, a nie tylko zapala lampka. Nie wiem jaki sens byłby w potrzebie zatrzymania się. Jak przełączam się w czasie jazdy z trybu eco na normalny to jadąc na tempomacie hulajnoga sama nie przyspieszy tylko muszę ruszyć raz manetką aby wyłączyć tempomat i potem ponownie ruszyć manetką aby przyspieszyć. Tak samo w drugą stronę - po zmianie z normalnego na eco hulajnoga nie zwolni dopóki nie wyłączę tempomatu.
  6. ESC FW - 0152 BLE FW - 0081 BMS FW - 0126
  7. Obstawiałbym winę wspornika błotnika. Ja mam aluminiowy i go po prostu trochę podgiąłem i bez problemu mogę składać.
  8. od samego początku zmieniam podczas jazdy tryby z eco na normalny i w drugą stronę i nigdy nic złego się nie stało. Hulajnoga nie zmienia w żadnym przypadku prędkości jeżeli jadę na tempomacie.
  9. te opony bardzo ciężko ułożyć. Za pierwszym razem udało mi się jakoś łatwiej niż po złapaniu gumy. Po założeniu nowej dętki cały czas mi w jednym miejscu ocierały o kabel od tylnej lampki. Skończyło się całkowitym przetarciem i przerwaniem kabla. Teraz już nic nie trze ale cały czas czuję lekkie "podskoki". Mi to nie przeszkadza bo są naprawdę lekkie.
  10. 2 atmosfery czyli 30psi... napompuj najpierw porządnie opony i nie będziesz miał problemów z kapciami. Ja po Krakowie mam ponad 700km i kapcia złapałem raz jak najechałem na "kanciastą" dziurę w chodniku. Pompuję do 65psi przy wadze 95kg. Żona też tak jeździ, a dzięki sporo mniejszej wadze robi znacznie większe dystanse ( po przejechaniu 20km zostaje jej 49% baterii!! )
  11. a jest szansa żebyś nie wycinał dziury na przycisk power? Naklejka będzie wtedy działała antydeszczowo Z chęcią kupię 2 czarne.
  12. coś musieli zepsuć przy aktualizacji. Pozostaje na razie M365 Tools
  13. juniorek33

    Opony 10"

    kupiłem na alledrogo cały zestaw do konwersji. Opona NYLON. Nie mam pojęcia czy są lepsze lub gorsze bo nie miałem z innymi styczności. Dla mnie jest ok. Po 600km bez żadnego kapcia, ale dopompowuję opony raz w tygodniu bo mam wrażenie, że trochę powietrze schodzi (jak podłączam pompkę to wskazuje 40-45psi ale możliwe że powietrze po prostu ucieka przy odłączaniu i podłączaniu pompki).
  14. juniorek33

    Opony 10"

    Zmieniłem jakieś 300km temu i nie żałuję. Dużo lepszy komfort na chodniku nie mówiąc już o kostce brukowej. Do tego hulajnoga jedzie ok 3km/h szybciej ale ma większy problem ze stromymi podjazdami. Polecam tylko pompować dość mocno bo inaczej zasięg spada drastycznie. Na moich oponach jest napisane ze max ciśnienie to 35psi ale ja pompuje do 60. Dzięki temu przy wadze 94kg robię spokojnie 25km w trybie eco oraz 20km w normalnym. Za to Żonie po przejechaniu 15km zostało dzisiaj jeszcze 64% baterii...