Ujej91

Użytkownicy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ujej91

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Płeć
    Kobieta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 3 Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No ale jak sprawdzić ustawienia APN jak w ogóle nie ma takiej opcji? Wysłałam screena w poprzednim poście. Dla karty 1 są. Dla karty 2 nie ma.
  2. Powtórzę. Bez polskich znaków też nie wysyła. Punkty dostępu - tu zaczyna się problem. Karta 1 playa: Karta 2 plusa: Jeśli chodzi o ustawienia systemowe sms to sytuacja wygląda następująco: Karta 1 playa: karta 2 plusa (sprawdziłam ten nr - jest okej): Pozdrawiam
  3. Bez polskich znaków też nie działa. Jak wejść w ustawienia APN? Cholercia nigdzie nie umiem ich znaleźć.
  4. Hej przeszukałam 17 stron i nie znalazłam tematu z moim problemem Mianowicie mam dwie karty SIM (prywatna z playa - 1, służbowa z plusa - 2). Nie wysyłają mi się smsy z karty służbowej ani na nią nie dochodzą. Orientujecie się w czym problem? Połączenia okej. Z góry dzięki. Pozdrawiam
  5. Ujej91

    Oszukana?

    Ściągnęłam apkę AIDA64 i wyniki wyskoczyły takie: dzięki chłopaki za pomoc
  6. Ujej91

    Oszukana?

    To czemu Xiaomi nie daje nigdzie Pro? Przecież to bez sensu Wg recenzji telefony dość znacznie się przecież różnią
  7. Ujej91

    Oszukana?

    A jak wchodzicie w aktualne urządzenie to też tak macie? Przepraszam, że nie przywitałam się na forum, ale byłam tak rozczarowana i zdesperowana, że wszystko szybko szybko.
  8. Witam wszystkich, proszę bardzo o pomoc, ponieważ mam głębokie wrażenie, że zostałam oszukana przez dystrybutora http://xiaomi.com.pl. Firma nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów...Zamówiłam model Redmi Note 3 Pro. Tylko co dostałam? Oto jest pytanie. Telefony różnią się minimalnie. Wpisując numer seryjny i imei wychodzi w googlach redmi note 3 + chińskie znaczki które w tłumaczeniu przez translatora nie mają większego sensu. Ale czy sprzedawca naprawdę mógł się tak pomylić? Czy liczył na to, że nie zauważę? W załączeniu screeny informacji o telefonie Będę ogromnie wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam Joanna