nekruswib

Użytkownicy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About nekruswib

  • Rank
    Nowy

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Note 3 Pro
  1. Sklep okropny, kupiłem u nich Xiaomi Redmi Note 3 PRO 3/32GB, wszystko fajnie, od razu zadzwonili, że nie ma tego koloru, którego zamówiłem, spoko, wybrałem inny to fajne, spodobał mi się szybki kontakt... ale później to porażka, telefon przyszedł do mnie z uszkodzonym dotykiem: oddałem, czekałem 2 tygodnie, powiedzieli mi na początku że coś z ekranem, że zaraz zrobią, po 4 dniach dzwonią do mnie i dowiedziałem się, że "rozkręciłem telefon bo jest zdarta plomba gwarancyjna" i że to wina baterii i nagle, że naprawa będzie kosztować 300zł (znalazłem oryginalną baterię za 70zł), napisałem do nich o prawach konsumenta i następnego dnia Pan zaoferował mi naprawę telefonu oraz szkło hartowane. To nie koniec, kiedy telefon do mnie dotarł, okazało się, że jest uszkodzony głośnik słuchawki oraz podświetlenie klawiszy i zaś musiałem odsyłać na gwarancję i czekanie... wszystko zajęło ok 4 tygodni... matryca posiada 3 bad pixele ale ze względu na to, że potrzebuję telefonu i nie chcę się z nimi użerać zostawiam to w spokoju. Radzę omijać sklep dalekim łukiem. Nie polecam.
  2. Nawet po zmianie oprogramowania?
  3. Jestem po zmianie softa, nic nie dało, nie wiem czy przyjmą telefon na gwarancję. Dziękuję za pomoc, temat do zamknięcia.
  4. Spróbuję z innym softem.
  5. Wyraźnie widać przerwę.
  6. Chodzi dokładnie o moment, kiedy telefon wykrywa dwa palce zamiast jednego.
  7. Witam, mam problem z dotykiem w telefonie. Podczas przeciągania elementu zauważyłem, że przeskakuję on w pewnym momencie, tak jakby na środku telefonu była niewidzialna linia. Nie mam żadnej folii i nie wiem czy to wina sprzętu czy też oprogramowania, może ktoś ma jakiś pomysł? Filmik pokazujący jak to dokładnie działa. https://youtu.be/UUJW2F-uNzA Mam MIUI Global 8.0 | Stabilna 8.0.1.0(LHOMIDG)