Jump to content

jamiro1

Użytkownicy
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

jamiro1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Hejka. Mam w domu od jakiegoś czasu Mi Router 4A Giga Version. Na początku było wszystko super, ale od jakiegoś tygodnia codziennie się zawiesza. Wywala sieć i nie ma możliwości żeby się z nią ponownie połączyć. Jedyna możliwość to twardy reset. Później wszystko wraca do normy, ale tylko do dnia następnego. Jest jakaś możliwość podglądu logów routera co się dzieje?
  2. Wlasnie takiego oddzewu sie spodziewalem, nie tylko ze strony firmy, ale rowniez i forumowiczow. Wiem doskonale, ze ilosc pamieci RAM ma wplyw na funkcjonowanie roznych urzadzen elektronicznych. Nie mam zadnego doswiadczenia z ta marka i nie bylem pewien, czy np tel z 2 GB pamieci bedzie dzialal wystarczajaco sprawnie z 2 kartami. Czytalem na roznych forach, ze w niektorych modelach taki problem wystepuje. Sami wspominacie, ze jestescie wielkimi fanami tej marki i sadze, ze majac duze doswiadczenie, bylibyscie nawet w kilku slowach rozwiac moje watpliwosci, a nie arogancko odpowiadajac na pytanie. Pytanie rowniez dotyczylo wyposazenia telefonu, co trudno o takie informacje na waszej stronie. Sprzedawca nie jest po to, zeby tylko sprzedac, ale rowniez doradzic. Byc moze jest w tym i moja wina, ze mieszkajac w innym kraju obcuje z bardziej cywilizowanymi ludzmi niz tutaj. Ostatnio rowniez bylem w jednej z duzych sieci rtv poniewaz chcialem zakupic nawilzacz i odpowiedz byla banalna: a do czego ma mi sluzyc? Tak samo jak sprzedawca kompletnie nie mial pojecia co to jest higrometr, chociaz stal kolo regalu gdzie ich bylo pelno, a pytajac o sprzet czyta z karteczki informacyjnej przyklejonej do sprzetu. Czy tak ma wygladac obsluga klienta? Mysle, ze do kazdego klienta nalezy miec szacunek. Ale niektorzy mysla, ze jak juz pare zlotych zarobil, to zlewa tych ktorzy zadaja pytania, a liczy sie ten ktory najpierw placi, a potem pyta. Tak sobie przegladam to forum i zauwazylem, ze teraz krytykujecie, bo pytanie glupie itd... i co chce od sprzedawcy, ale jak macie problemy to wtedy ujadacie ile wlezie, bo czujecie sie poszkodowani. Nie widzialy galy co braly? Ale niestety taka jest polska mentalnosc, ze nawet kibicujac Polskiej Reprezentacji kiedy ona wygrywa to jest najlepsza, pelen zachwyt na trenerem i zawodnikami, ale jak przegrywa to psy na nich wieszacie.
  3. Hejka wszystkim. Postanowilem sie zarejestrowac na forum poniewaz chcialbym wyrazic wlasna opinie o firmie TECHNOS, opinie negatywna. Szukalem telefonu dla zony, i moja uwage i jej zwrocil Xiaomi Mi4C, ale rowniez godnego zaufania sprzedawcy. Pod uwage bralem wyzej wspomniana firme, ale czytalem wiele negatywnych opini dotyczacyh kontaktow z klientami i jeszcze przed zakupem wszystko sie potwierdzilo co chcialbym przedstawic w ponizszej konwersacji: Ja - "Witam. Czy mogą mi Panstwo doradzić w wyborze pomiędzy Xiaomi Mi4C 2GB, a Mi4C 3GB, który lepiej będzie obslugiwal dwie karty, jedna z polskiej sieci, a druga z zagraniczna. Co znajduje się w komplecie wraz z telefonem? Pzdr." TECHNOS - "Witamy,, decyzja nalezy do Pana." Ja - "Bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. P.S. Gratuluje odpowiedniego podejscia do klienta, ktore jest tylko potwierdzeniem fatalnego z Panstwem kontaktu. Pzdr." TECHNOS - "Witamy, brak klientów to ostatnia rzecz, o ktora musimy sie martwic." Ostatnie zdanie doskonale swiadczy o arogancji firmy w stosunku do klienta. Osobiscie zrezygnowalem z zakupu w wspomnianej firmie i zdecydowalem sie na zakup u innego godnego polecenia sprzedawcy. Osobiscie - niepolecam !!!
×
×
  • Create New...