Jump to content

xalard

Użytkownicy
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Mi4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

xalard's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputation

  1. Dnia 2.01.2017 o 18:51, xalard napisał: cześć, kupiłem pół roku temu Mi4 od Technos i miałem problem, że przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole. Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Przed wigilią otrzymałem go i dalej jest problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu. Pisałem do nich dwa razy o informację co zostało naprawione i nie dostałem odpowiedzi. Nie wiem czy ktoś miał podobne wrażenie z nimi, ale ja mam wrażenie jakby telefon przeleżał przez miesiąc i nic nie zostało zrobione...Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia... mały update do mojej historii: Technos zamówił kuriera po odbiór telefonu. Liczyłem, że tak jak pisali na forum i na maila bezpośrednio do mnie, że wyślą od razu nowy telefon. W końcu nie miałem już tel. przez ponad miesiąc, bo był u nich w serwisie. Po tygodniu od tej wysyłki stwierdziłem, że do nich napisze. Dostałem odpowiedź: z tego co zauważyłem jest to ich standardowa odpowiedź 2-3 dni lub kilka dni. Zdziwiłem się informacją, że sprawdzają jeszcze jedną kwestię. Mieli przecież miesiąc czasu, aby usunąć usterkę, a pisali na forum jak i na maila do mnie, że: Telefon dotarł do mnie jednak po 7 dniach (łączny czas drugiej naprawy wynosił 2 tyg). Ku mojemu zdziwieniu, nie była to nowa sztuka, tylko mój stary Mi4. Prawdopodobnie coś naprawili, ale tak samo jak wcześniej tak i teraz nie było żadnej informacji ani karty z serwisu z informacją o naprawie. Cieszyłem się jednak, że w końcu będę mógł z niego korzystać, a nie z jakiejś starej noki z klawiaturą. Włączyłem go i na ekranie, w lewym dolnym rogu zauważyłem kilka jaśniejszych punktów o średnicy ok. 1,5mm, których nie było wcześniej. Zacząłem użytkować tel. i okazało się, że udało im się naprawić problem przy odblokowywaniu ekranu, jednak popsuli matrycę. Boję się, że jak wyślę po raz 3 tel do serwisu to mogą popsuć jeszcze inne rzeczy. Podsumowując nie polecam serwisu TECHNOS. Miał być wymieniony telefon na nowy, a dostałem naprawiony z matrycą z dziwnymi jasnymi punktami. Łącznie nie miałem telefonu przez 1,5 miesiąca. Miała być poprawiona jakość obsługi klienta w nowym roku, a nic się nie zmieniło - dalej jest brak raportów z serwisu, długi czas naprawy i brak kontaktu z ich strony, w trakcie naprawy, mimo obietnic. Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim, którzy będą musieli korzystać z ich usług.
  2. dokładnie taka sama sytuacja u mnie - mój mi4 po 1 serwisie, też wrócił do nich do serwisu (oni zamówili kuriera po odbiór). Z tego co piszą, to wyślą nowy telefon - pytanie tylko na ile szybko. Czekam teraz na ich ruch, będę informował na bieżąco
  3. nie mam - jak wysłałem telefon w pudełku, tak samo wrócił - mailowo właśnie też mi nie napisali mimo, że prosiłem
  4. cześć, kupiłem pół roku temu Mi4 od Technos i miałem problem, że przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole. Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Przed wigilią otrzymałem go i dalej jest problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu. Pisałem do nich dwa razy o informację co zostało naprawione i nie dostałem odpowiedzi. Nie wiem czy ktoś miał podobne wrażenie z nimi, ale ja mam wrażenie jakby telefon przeleżał przez miesiąc i nic nie zostało zrobione...Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia...
  5. pisałem po raz kolejny do Technos o infomację o tym co zostało naprawione, jednak nie uzyskałem odpowiedzi....trochę się na nich zawiodłem, bo problem dalej jest, a telefon niby naprawiali przez miesiąc
  6. cześć, również kupiłem Mi4 od Technos i miałem taki problem: "Przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole." Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Parę dni temu go otrzymałem i dalej jest ten sam problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu...
  7. aktualizacja do MIUI 8 6.7.14 nie rozwiązała tego problemu, dalej jest loteria czy telefon się odblokuje czy trzeba będzie próbować kilka razy, bo wita mnie czarny ekran. Czy ktoś ma pomysł co można jeszcze zrobić? Czy może w jakiś inny sposób przeinstalować system (tylko jak) i może to pomoże?
  8. Wersja MIUI: MIUI 7 5.12.17 Posiadany smartfon: Xiaomi Mi4 Jakim użytkownikiem jesteś? Średniozaawansowanym Opis znalezionego błędu Przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Nie ma reguły kiedy się to robi. Czasami odblokuje się za drugim razem, czasami trzeba więcej razy próbować. Telefon mam nowy, używany ponad tydzień. Wyłączyłem też na chwilę blokadę ekranu, tak żeby tel. od razu się włączał na ekranie głównym, ale bez skutku. Nie wiem czy oddać na gwarancji do serwisu (Technos), czy da się może coś samemu zrobić z tym? Zrobiłem już dwa razy przywracanie do ustawień fabrycznych, ale to nie pomogło. Macie może pomysł co zrobić?
×
×
  • Create New...