Skocz do zawartości

Hipster

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hipster

Mitu

Mitu (1/14)

1

Reputacja

  1. Potrzebuję pomocy. Nie mogę ustawić aby linki z serwisu Facebook (np. link do profilu) były otwierane, za pośrednictwem aplikacji Facebook, a nie przez przeglądarkę. Ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
  2. Mam ten sam problem. ROM w wersji 7.2.13.0 wgrany za pomocą MiFlash tak jak w instrukcji (ściągnąłem tylko nowszą wersję MiFlasha) i tak jak autor tematu nie mogę dokonać aktualizacji i wyskakuje, że aplikacja Aktualizacje została zatrzymana. Czy ktoś ma rozwiązanie tego problemu?
  3. Ponieważ moja cierpliwość już się kończy postanowiłem napisać maila z zapytaniem, kiedy mogę się spodziewać reszty zamówionego towaru, który obiecali dosłać pocztą. Dzisiaj dostałem odpowiedź. Pani Kamila Chabrzyk odpowiedziała iż owa przesyłka została już dostarczona. Ręce mi opadają jak oni oszukują klientów i sprawy tak nie zostawię. Zażądałem od niej dodatkowych informacji kiedy nadali przesyłkę, kiedy i kto ją odebrał. Jutro jeszcze będę do nich dzwonił i mam nadzieję, że skutecznie zamknę temat i nie wrócę do tego sklepu.
  4. Odebrałem przesyłkę. Telefon był, gratis też, (w ramach rekompensaty otrzymałem powerbank 5000 mAh) a to co mnie najbardziej rozczarowało w środku to karteczka z napisem "etui doślemy i miband pocztą". Ręce mi opadły bo telefonicznie powiedzieli, że nie mają tylko telefonu w kolorze czarnym, o braku pozostałych produktów nic nie wspominali. Czekam na pozostałe produkty z zamówienia i kończę z tym sklepem bo to jest kpina. Gorąco nie polecam tego sklepu i ja osobiście nigdy więcej tam nie kupię. PS. Całość była zapakowana tylko w kopertę bąbelkową tak jak u wszystkich innych.
  5. Dzwoniłem na ten numer: 533 262 903 i tak jak pisałem wcześniej telefon albo jest zajęty, albo wyłączony. Próbuj cały czas i za którymś razem powinno się udać. Teraz już też w miarę odpisują na maile więc wysłanie też nie zaszkodzi. Powodzenia!
  6. Ciąg dalszy mojej historii. Rano napisałem też maila do sklepu w związku z jakąś rekompensatą za brak telefonu oraz ze zmianą ceny. Otrzymałem odpowiedź w ciągu kilku godzin, że oczywiście dorzucą prezent, a po kilku następnych godzinach dostałem potwierdzenie o nadaniu przesyłki. Jutro powinna dotrzeć, więc zobaczymy w jakim stanie.
  7. Witam wszystkich. I ja chciałem się podzielić z Wami moją przygodą z tym sklepem. Otóż w miniony czwartek (16.06) zamówiłem telefon Mi5 wraz z kilkoma dodatkami, całość opłaciłem ratami PayU. Następnego dnia status mojego zamówienia zmienił się na "zrealizowane", otrzymałem fakturę więc wszystko elegancko. Przy składaniu zamówienia poprosiłem o wysyłkę w poniedziałek, tak aby kurier dostarczył mi telefon we wtorek. Tak się nie stało. We wtorek żadna paczka do mnie nie dotarła, więc zacząłem się niepokoić. Próby kontaktu ze sklep okazały się niemożliwe gdyż telefon jest wiecznie zajęty, a o 15:30 zostaje wyłączony. Wysłałem więc mail z zapytaniem o status mojego zamówienia i przesłanie nr listu przewozowego, ale tu także odbiłem się od ściany otrzymując autoresponder o treści: " W związku z bardzo dużą ilością maili informujemy, że czas odpowiedzi może wynieść do 72h. ". Moja frustracja rosła. W dniu wczorajszym od 9:30 zacząłem wydzwaniać do ich sklepu, ale na początku telefon był nieaktywny, a później zajęty. Wreszcie koło udało mi się dodzwonić, a pani poinformowała mnie, że przy pakowaniu wysyłki okazało się, że nie mają tego telefonu w kolorze czarnym i dostawa będzie dopiero pod koniec tygodnia. Na stronie telefon dalej widnieje jako dostępny co ciekawsze teraz też w niższej cenie. Co mnie najbardziej zastanawia w tym wszystkim, to fakt iż bank przed przyznaniem kredytu kontaktuje się ze sklepem i potwierdza dostępność wybranych produktów, więc nie rozumiem jak to się stało, że w ciągu jednego dnia zginął im telefon za 1600zł. Generalnie nie polecam tego sklepu, wcześniej u nich zamawiałem i wszystko było bezproblemowo, teraz widzę, że handlują towarem, którego nie mają na stanie, a kontakt z klientem mają w głębokim poważaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...