Jump to content

dodziak

Użytkownicy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dodziak

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuję za informację. Czyli niedziałający głośnik może być spowodowany nieprawidłowym softem?
  2. Pojawia mi się takie okno. Nigdy nie korzystałam z takich funkcji. Mogę poprosić o informację krok po kroku jak postępować? Będę wdzięczna
  3. Taki kod mam wbić w telefonie? Niestety nie znam się na takich sprawach więc wolę dopytać.
  4. W dniu dzisiejszym tj. 28.07 głośnik w telefonie najzwyczajniej przestał dzialać. Podczas rozmowy telefonicznej, mój rozmówca w ogóle mnie nie słyszy (ja rozmówcę słyszę doskonale). Dodam. że rozmówca słyszy jak dotykam obudowy telefonu lub coś naciskam, natomiast gdy mówię - nie słychac nawet najmniejszego szmeru. Gdy zaczyna się wydawać dźwięk wydmuchu - to również słychać. Przy włączeniu rozmowy w trybie głośnomówiącym - rozmówca mnie slyszy. Co istotne: telefon nie był narażony na żadne płyny ani upadek. Dodatkowo jest zabezpieczony grubą obudową plastikową i szkłem hartowanym.
  5. Technos. Ktoś jeszcze doda konkretne sklepy/aukcje? Będę wdzięczna za pomoc
  6. Przede wszystkim pytanie brzmi: gdzie polecacie zakup Redmi 3 PRO ? - chodzi o Polskę
  7. Jak w temacie: gdzie polecacie zakup Redmi 3 PRO ? Naczytalam się w jednym z wątków że "oficjalny" sklep xiaomi.com.pl nie jest profesjonalny, po odblokowaniu bootloadera odmawiają gwarancji w przypadku problemów. Sama nie mogłam się do nich dodzwonić przez cały piątek - co wzbudza podejrzenia. Będę wczęczna za jakieś polecenie sklepu gdzie nie sprzedają produktów z syfiastym softem
  8. Które strony (w Polsce) sa zaufane? Zależy mi na szybkiej wysyłce.
  9. @Foster Technologies dziękuję za konkret! Czy w przypadku złożenia wniosku o odblokowanie bootloadera i samodzielne wgranie xiaomi.eu - tracę gwarancję? @Foster Technologies Ty jesteś Właścicielem aukcji na all. która polecałeś? Jeżeli tak to czy możemy porozmawiac tel?
  10. Czytają różne fora i rozmawiając ze Sprzedawcami otrzymuję za każdym razem rozbieżne informacje. Czy ktos Kompetentny potrafi powiedzieć jak najbezpieczniej wprowadzić krok po kroku język polski? I czy ktoś wie jak to wyglada z gwarancją w tym przypadku?
  11. @Foster Technologies Dziękuję za wiadomość, Proszę o informację, jakie dla mnie - jako dla zwykłego użytkownika - będą utrudnienia w korzystaniu z telefonu? Czy to co Państwo wgrywają wpływa na gwarancję? @Foster Technologies czy spodziewany jest termin wprowadzenia oficjalnego globala?
  12. Witam, nie mogę znaleźć informacji dlatego mam nadzieję, ze Znawcy z forum będą w stanie pomóc. Chcę zamówić Redmi 3 PRO (nie biorę pod uwagę 3 Note ponieważ potrzebuję wyświetlacza 5 cali). Czy w modelu Redmi 3 PRO można wgrać język polski? http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3s-pro-z-polski-3-32gb-gwar-wwa-fv23-i6177728670.html skontaktowałam się z Twórcą tej aukcji i otrzymałam informację, że być może w przyszłym tygodniu będzie będzie wgrywany język polski (system global) ale póki co to nie jest możliwe. Nieskutecznie próbuję kontaktować sie z satnetem, jednak tam informace na stron
×
×
  • Create New...