Jump to content

dodziak

Użytkownicy
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dodziak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Dziękuję za informację. Czyli niedziałający głośnik może być spowodowany nieprawidłowym softem?
  2. Pojawia mi się takie okno. Nigdy nie korzystałam z takich funkcji. Mogę poprosić o informację krok po kroku jak postępować? Będę wdzięczna
  3. Taki kod mam wbić w telefonie? Niestety nie znam się na takich sprawach więc wolę dopytać.
  4. W dniu dzisiejszym tj. 28.07 głośnik w telefonie najzwyczajniej przestał dzialać. Podczas rozmowy telefonicznej, mój rozmówca w ogóle mnie nie słyszy (ja rozmówcę słyszę doskonale). Dodam. że rozmówca słyszy jak dotykam obudowy telefonu lub coś naciskam, natomiast gdy mówię - nie słychac nawet najmniejszego szmeru. Gdy zaczyna się wydawać dźwięk wydmuchu - to również słychać. Przy włączeniu rozmowy w trybie głośnomówiącym - rozmówca mnie slyszy. Co istotne: telefon nie był narażony na żadne płyny ani upadek. Dodatkowo jest zabezpieczony grubą obudową plastikową i szkłem hartowanym. Uprzejmie prosze o informację, co w tej w sytuacji zrobić. Czy ktoś miał do czynienia z taką sytuacją? Napisałam maila do sprzedawcy, jednak ten przebywa na urlopie do 6.08...
  5. Technos. Ktoś jeszcze doda konkretne sklepy/aukcje? Będę wdzięczna za pomoc
  6. Przede wszystkim pytanie brzmi: gdzie polecacie zakup Redmi 3 PRO ? - chodzi o Polskę
  7. Jak w temacie: gdzie polecacie zakup Redmi 3 PRO ? Naczytalam się w jednym z wątków że "oficjalny" sklep xiaomi.com.pl nie jest profesjonalny, po odblokowaniu bootloadera odmawiają gwarancji w przypadku problemów. Sama nie mogłam się do nich dodzwonić przez cały piątek - co wzbudza podejrzenia. Będę wczęczna za jakieś polecenie sklepu gdzie nie sprzedają produktów z syfiastym softem
  8. Które strony (w Polsce) sa zaufane? Zależy mi na szybkiej wysyłce.
  9. @Foster Technologies dziękuję za konkret! Czy w przypadku złożenia wniosku o odblokowanie bootloadera i samodzielne wgranie xiaomi.eu - tracę gwarancję? @Foster Technologies Ty jesteś Właścicielem aukcji na all. która polecałeś? Jeżeli tak to czy możemy porozmawiac tel?
  10. Czytają różne fora i rozmawiając ze Sprzedawcami otrzymuję za każdym razem rozbieżne informacje. Czy ktos Kompetentny potrafi powiedzieć jak najbezpieczniej wprowadzić krok po kroku język polski? I czy ktoś wie jak to wyglada z gwarancją w tym przypadku?
  11. @Foster Technologies Dziękuję za wiadomość, Proszę o informację, jakie dla mnie - jako dla zwykłego użytkownika - będą utrudnienia w korzystaniu z telefonu? Czy to co Państwo wgrywają wpływa na gwarancję? @Foster Technologies czy spodziewany jest termin wprowadzenia oficjalnego globala?
  12. Witam, nie mogę znaleźć informacji dlatego mam nadzieję, ze Znawcy z forum będą w stanie pomóc. Chcę zamówić Redmi 3 PRO (nie biorę pod uwagę 3 Note ponieważ potrzebuję wyświetlacza 5 cali). Czy w modelu Redmi 3 PRO można wgrać język polski? http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3s-pro-z-polski-3-32gb-gwar-wwa-fv23-i6177728670.html skontaktowałam się z Twórcą tej aukcji i otrzymałam informację, że być może w przyszłym tygodniu będzie będzie wgrywany język polski (system global) ale póki co to nie jest możliwe. Nieskutecznie próbuję kontaktować sie z satnetem, jednak tam informace na stronie internetowej xiaomi.com.pl są inne niż na ich profilu na allegro (cena na allegro: 799 zł , cena na stronie: 749 zł. długość gwaracji przez allegro: 24 msc, na stronie - podane jest 12 msc). Na tej aukcji z kolei jest język polski! http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3-pro-32gb-snap-616-jezyk-pl-dostepny-i6187140799.html zważając na powyższe... czy ktoś może doradzić gdzie najlepiej zakupić telefon? zależy mi na zakupie z dostawą z Polski.
×
×
  • Create New...