MiSpot

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About MiSpot

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej, @mini21 Mamy obecnie na stanie serię TV boxów w wersjach na brytyjski rynek, tym niemniej poza ładowarką nie różni je nic. Tak jak ktoś wyżej zauważył od razu daliśmy o tym informację, bo nie lubimy tak samo jak Wy niejasnych sytuacji. TV Boxy w kartonikach do których wszyscy przywykli (pomarańczowych) wraz z ładowarkami 2-pin będą u nas do końca przyszłego tygodnia - jeżeli to kluczowe, to nie widzę przeciwskazań aby wymienić Ci ten tv box z ładowarką eu-uk na taki z ładowarką typowo do polskich gniazdek, tylko musi być niestety w stanie takim jak do zwrotu w ciągu 14 dni, który oczywiście także możesz u nas wykonać. Co do @IT4Geeks.Polska to nie możesz się mylić, a na pewno się mylisz xD mi bandy też mają z tyłu kartoniku napisy eng/cn a są w wersjach global. Pozdrawiamy MiSpot
  2. U nas takie są, nazywają się "pancerne"
  3. Cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze - tak czułem, że to milczenie po Pana stronie zapowiada pozytywny finał sprawy, jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów
  4. tak jak pisałem - zarówno kupując na firmę jak i osobę prywatną nigdy nie robimy problemów ze zwrotem w ciągu 14 dni, zakładając, że towar nie ma śladów użytkowania
  5. @dziadek-NET Naprawiamy telefony na miejscu albo wymieniamy na nowy, zasadniczo to kupując na firmę nie masz możliwości zwrotu w ciągu 14 dni, bo nie działa tu ustawa konsumencka, niemniej jeżeli towar jest nowy - tj. nie ma poodklejanych folii itp to nie robimy z tym nigdy problemów.
  6. @Demon3 około 11-12, daj znać na priv z jakiego konta robiłeś zamówienie, zaraz to ogarniemy
  7. @pompeje ok - polecę aby zwracano uwagę na tego typu szczegóły podczas pakowania paczek
  8. @SenseyNS, Jacman Nie planujemy mieć w ofercie telefonów bez oficjalnego globala, a na sztuki też bez sensu sprowadzać bo potem jest spory problem z serwisem Pompeje - Etui możesz zwrócić, nie było przez nas otwierane, a zawartości (kurz) niestety jako że go nie otwieraliśmy nie widzieliśmy. Mam nadzieję, że z telefonem będzie wszystko ok
  9. @piggy_ nie, o ile awaria nie wyniknęła z wad tego oprogramowania/niewłaściwego wgrania, czyt. Jeśli wgrywając inny soft uceglisz telefon, jest to awaria wynikająca z błędnego użytkowania - myślę, że to uczciwy układ
  10. Był taki zamiar, ale jak zobaczyłem ceny u konkurencji to straciłem zapał Na pewno pojawi się w sklepie internetowym, a on pojawi się już niebawem! Miałem oczywiście na myśli to, że przy tych cenach nigdy nie zabezpieczę dla Klientów dobrego supportu i serwisu na cały okres gwarancji, a nie chodzi przecież o to, aby sprzedać zawinąć kasę i uciec tylko żeby miło i z dobrymi o sobie opiniami funkcjonować, a nie co chwilę zakładać nowe konta, czy też sprzedawać telefony bez gwarancji "gwarancja producenta na terenie Polski" :D.
  11. Witam serdecznie Bardzo dziękuję za krytyczne opinie, oczywiście są one bodźcem do rozwoju firmy i coraz lepszego spełniania wymagań wszystkich Użytkowników Na wstępie bardzo, ale to bardzo Pana przepraszam, za wprowadzenie w błąd. Nie powinien on mieć nigdy miejsca, ale postaram się chociaż odrobinę wytłumaczyć. Był Pan jednym z pierwszych klientów na redmi note 3 pro, ja wtedy także miałem niewielkie doświadczenie z modelem, aczkolwiek (jak mi się wtedy wydawało) byłem pewien, że mój dostawca nie zawiedzie i na konkretne wytyczne o treści "oficjalny rom global" nie zostanie wgrane chińskie ścierwo 7.1.9... Niestety rzeczywistość była inna. Jednak jak już mówiłem - uczę się na błędach i dlatego wszystkie telefony, które opuszczają moją firmę mają wgrywany rom global dev, który jak wszyscy wiedzą jest dobrym romem i nie sprawia problemów w użytkowaniu/aktualizacji itp. Oczywiście jeśli klient zażyczy sobie aby telefon pojechał w stanie fabrycznym, to jedzie do niego telefon z chińskim stable china/eng. Kartoniki - pakuję paczki w kilka warstw wysokiej jakości folii bąbelkowej oraz kilka warstw foliopaku, co sprawia, że paczka jest solidnie i mocno zabezpieczona. Dodatkowo od teraz naklejać będę informacje "ostrożnie/fragile". W ten sam sposób swoje paczki pakuje między innymi firma PLAY. Ponadto uważam, że naprawdę nie ma powodów do zmartwień - kilka razy byłem w magazynie zarówno inpost jak i DPD i obie firmy naprawdę delikatnie traktują paczki. Na linii przeładunku nie ma miejsca na rzucanie towarem, zresztą każdy kto był w sortowni wie, że jest to wręcz niemożliwe. No chyba, że ktoś ma za cel zniszczyć towar i zostać uwiecznionym na kamerach Tak czy oczywiście rozważę wprowadzenie kartoników. No i najważniejsze - oczywiście wszystkie paczki są ubezpieczone. Gwarancja: podstawą gwarancji jest treść aukcji, która stanowi ofertę w myśl kodeksu cywilnego, czyli nie potrzebujecie Państwo dodatkowych zaświadczeń - polskie prawo i moja uczciwość (o czym świadczą komentarze) wystarczy Dotychczas reklamowane były 2 telefony, oba zostały bez jakichkolwiek problemów wymienione na nowe egzemplarze i pozbawione wad. Jeden pojechał do klienta po 4 dniach, drugi ruszy dopiero w poniedziałek, ponieważ był to telefon w chwilowo niedostępnym kolorze (Klient zgodził się poczekać). Dostawa: paczki wysyłam na drugi dzień od przyjęcia zamówienia, czyli w ciągu 24h od otrzymania zamówienia. Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, jak zresztą pisałem w aukcji, dlatego też paczka zamówiona w czwartek lub środę wieczorem musiała ruszyć w piątek i dotrzeć po weekendzie. Co do tego, że jestem podobny do innych sprzedawców na allegro, to niestety ale uważam to za zwrot dla mnie krzywdzący Przytoczę sytuację: W środę wieczorem otrzymałem informację na maila, że dostałem negatywa o treści: "Ekran w dostarczonym telefonie okazał się wadliwy - paczka była dobrze zapakowana, więc widać że towar nie jest sprawdzany. Sprzedający nie ustosunkował się do żądania wymiany, dodatkowo nie nie odbiera paczki wysłanej na adres siedziby firmy. " Szybki telefon do klienta, o co chodzi, ponieważ nie było ani kontaktu, ani odesłanego telefonu. rozmowa wyglądała mniej więcej tak: Klient: Wysyłałem maila na adres .... Ja: Proszę Pana, ale to nie moje konto, kupił Pan od konkurencji, moje konto to MiSpot i adres e-mail [email protected], ode mnie także kupił Pan telefon, ale widocznie po tym jak poprzedni sprzedawca źle Pana potraktował. Czy wszystko dobrze z tym urządzenie? Klient: tak, wszystko jest ok, pomyliłem się wystawiając komentarz Zresztą świadczy o tym fakt, że został od od razu anulowany W związku z tym, naprawdę proszę mi wierzyć, że mam nadzieję i ambicję wprowadzić do sprzedaży marki Xiaomi (zarówno na allegro jak i w sklepie internetowym, który planuję otworzyć) nową, lepszą jakość. Firma dopiero raczkuje, dlatego mam świadomość moich ułomności, niemniej zrobię wszystko co mogę, aby każdy Kupujący wyszedł z transakcji ze mną w pełni zadowolony Pozdrawiam Piotr Sujkowski MiSpot