Xiaomi jest obecnie jedną z największych marek odnoszących sukcesy w sektorze urządzeń inteligentnych. Świadczą o tym chociażby wyniki sprzedaży najnowszych opasek z serii Mi Band.
Xiaomi ogłosiło, iż globalne dostawy Xiaomi Mi Band 6 przekroczyły 3 miliony sztuk. Inteligentna opaska trafiła do sprzedaży po raz pierwszy 2 kwietnia tego roku. Sam producent przyznał, iż nie spodziewał się takiego zainteresowania tą opaską. Świadczyć o tym mogą problemy z utrzymaniem ciągłości dostaw w początkowym okresie sprzedaży. Niemniej jednak 3 miliony sprzedanych sztuk na całym świecie robią wrażenie. Kluczem do sukcesu był niewątpliwie bardzo dobry marketing oraz niewysoka cena za dobrej jakości urządzenie.
W nawiązaniu do długoletniej tradycji oraz funkcjonalnego stylu, całkowicie nowa opaska została wzbogacona o pełnoekranowy wyświetlacz dotykowy AMOLED z przekątną 1,56″. Unikalny ekran w kształcie “bieżni” oferuje rozdzielczość 326PPI i około 50% więcej miejsca na ekranie niż jego poprzednik. Zapewnia on użytkownikowi komfortowe przeglądanie powiadomień w podróży, jak i podczas intensywnego treningu. W celu dostosowania opaski do własnych potrzeb i gustu, producent wyposażył ją w ponad 60 motywów oraz 130 wzorów tarcz z możliwością dodania własnej. Pozwolić ma to dostosować prawie każdy detal wyświetlany na ekranie.
Mi Band 6 zadebiutował w naszym kraju 29 marca tego roku, o czym pisaliśmy na łamach naszego portalu. Pełny artykuł wraz z specyfikacją techniczną, ukazał się dzień po premierze. Przeczytać go możecie pod tym linkiem.
Źródło: internet