Mimo dołożenia wszelkich starań, aby system miuipolska (xiaomi.eu) działał jak najlepiej mogą zdarzyć się błędy podczas korzystania z systemu. Błędy wynikają przede wszystkim z różnic wielu platform sprzętowych urządzeń MIUI i wersji systemu Android. Nie zawsze jedne modyfikacje czy poprawki pasują do wszystkich. Z racji wydawania systemu dla ponad 30 urządzeń Xiaomi prosimy o przesyłanie nam raportów z błędów jeśli takie wystąpią.
Jak wykonać i przesłać raport błędów?
Błędy systemowe możemy podzielić na dwie kategorie:
- błędy ogólne, zachowanie się systemu, niedoskonałości graficzne interfejsu MIUI itp.
- konkretne błędy FC (Force close) aplikacji odznaczające się nagłym zatrzymaniem jej działania i komunikatem FC
1. Raport ogólny
W przypadku ogólnych błędów, których nie możemy potwierdzić zrzutem z FC musimy wygenerować pełny raport.
Prosimy o wykonanie poniższych kroków i wysłanie pliku zip z raportem na podany adres email na końcu poradnika.





2. Błąd FC
Błąd FC możemy wysłać przez wykonanie zrzutu ekranu (długiego) treści raportu pojawiającego się po wybraniu „Pokaż raport błędu” w komunikacie FC po zdarzeniu. Plik ze zrzutem ekranu wysyłamy mailem.
Wysyłanie raportów
Prosimy, aby raporty błędów czy zrzuty ekranowe były wysyłane na adres email:
bugs [ @ ] miuipolska.pl
W treści zgłoszenia prosimy zawrzeć poniższy szablon:
1 | Wersja MIUI: np. 8.8.30 |
1 | Urządzenie: np. MI8 |
1 | Opis: np. jak wywołać problem |