Wczoraj Xiaomi poinformowało, że z myślą o polskich klientach otwiera dostosowaną do naszego kraju infolinię serwisową, a także polski e-mail, gdzie użytkownicy produktów marki będą mogli kierować zapytania dot. swoich problemów i uzyskać wsparcie.
Mimo pięciu lat obecności na naszym rynku Xiaomi nie miało do tej pory żadnego — poza platformą Mi Community, mediami społecznościowymi oraz aplikacją Opinie — kanału, gdzie konsumenci mogli zgłosić bezpośrednio usterki czy problemy związane z działaniem ich urządzeń. Często skutkowało to tym, że takie problemy były zgłaszane np. do nas, a my nie mogliśmy na nie zareagować, bo nie mamy żadnego bezpośredniego kontaktu z Xiaomi. Być może teraz sytuacja się zmieni — czy na lepsze? Czas pokaże.
Zgodnie z informacjami firmy na infolinii można będzie załatwić wszelkie sprawy związane z serwisowaniem urządzeń zarówno na gwarancji, jak i po jej upływie (umawianie się na serwis, sprawdzenie statusu zlecenia, złożenie reklamacji itd.). Nie jest to natomiast infolinia sprzedażowa, co oznacza, że nie uzyskamy tam informacji dot. dostępności produktów czy ich cen.
Dane kontaktowe na polską infolinię i mail:
telefon +48 800 111 332
e-mail [email protected]
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00. Usługa jest bezpłatna.
źródło: Xiaomi via Telepolis