[email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Witam. Jestem jestem świeżym użytkownikiem telefonu MI4. To jest też mój pierwszy telefon z androidem, także proszę o wyrozumiałość. Telefon kupiłem przez xiaomi.com.pl i mam wrażenie że jest zawirusowany? (tak mi się wydaje, nie znam się). Gdy tylko połączę się z Internetem to pojawiają mi się powiadomienia "czy chcesz zainstalować aplikację". Są to jakieś aplikacje typu cleaner itp. Wyskakują one co jakiś czas i pomimo klikania iż odmawiam nadal się pojawiają. Mam też problem z aplikacją Virgin Mobile. Po zalogowaniu się, ekran staje się czarny i kręci się jakby takie kółko ozajmujące że telefon pracuje. W ciągu kilku sekund coś zżera całą pamięć RAM i telefon się wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makovic Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Obstawiam że soft nie jest najczystszy więc sugeruję sprawdzenie jakie masz wgrane oprogramowanie. Patrząc na komunikat śmiem twierdzić że nie jest to MIUIPolska. Proponuje wgrać MIUIPolska i istnieje duża szansa że wszystko będzie banglało jak należy. Wiele jest podobnych spraw na forum gdzie ktoś zmaga się z takimi problemami po kupnie telefonu z niektórych sklepów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź! Wgrałem MIUI Polska. Problem z wyskakującymi powiadomieniami zniknął, natomiast problem z aplikacją Virgin Mobile nadal jest. Wgrałem MIUI Polska a następnie przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych. Zainstalowałem ponownie aplikację Virgin Mobile. Pojawiał się ekran logowania. Wpisywałem login i hasło, przy wprowadzeniu błędnego hasła oczywiście pokazywało że dane są błędne i nic się nie dzieje. Przy wprowadzeniu prawidłowych danych aplikacja na krótką chwilę logowała mnie i bardzo szybko wylogowywała -> wracam do ekranu logowania. Ustawiłem opcję "Zapamiętaj mnie" i znowu się zalogowałem -> aplikacja powtarza bardzo szybko wcześniej opisaną czynność aż do zmulenia telefonu i wymuszonego resetu. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makovic Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Nie używam tej apki więc nie jestem expertem. Wyczyść dane aplikacji i spróbuj ponownie. Na innych telefonach apka działa w porządku? Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Problem rozwiązał telefon na infolinię Virgin. Problem leżał po stronie operatora, który jak zrozumiałem przez omyłkę zablokował moje konto co było powodem tego dziwnego bugu w aplikacji. Temat do zamknięcia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi