Skocz do zawartości

Aplikacje same chcą się instalować / problem z aplikacją Virgin


p-laskowski@wp.eu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem jestem świeżym użytkownikiem telefonu MI4. To jest też mój pierwszy telefon z androidem, także proszę o wyrozumiałość. :)

 

Telefon kupiłem przez xiaomi.com.pl i mam wrażenie że jest zawirusowany? (tak mi się wydaje, nie znam się). Gdy tylko połączę się z Internetem to pojawiają mi się powiadomienia "czy chcesz zainstalować aplikację". Są to jakieś aplikacje typu cleaner itp. Wyskakują one co jakiś czas i pomimo klikania iż odmawiam nadal się pojawiają. 

1DwHPPg.png

Mam też problem z aplikacją Virgin Mobile. Po zalogowaniu się, ekran staje się czarny i kręci się jakby takie kółko ozajmujące że telefon pracuje. W ciągu kilku sekund coś zżera całą pamięć RAM i telefon się wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że soft nie jest najczystszy więc sugeruję sprawdzenie jakie masz wgrane oprogramowanie.
Patrząc na komunikat śmiem twierdzić że nie jest to MIUIPolska.
Proponuje wgrać MIUIPolska i istnieje duża szansa że wszystko będzie banglało jak należy.

Wiele jest podobnych spraw na forum gdzie ktoś zmaga się z takimi problemami po kupnie telefonu z niektórych sklepów :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź! Wgrałem MIUI Polska. Problem z wyskakującymi powiadomieniami zniknął, natomiast problem z aplikacją Virgin Mobile nadal jest.