Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem jestem świeżym użytkownikiem telefonu MI4. To jest też mój pierwszy telefon z androidem, także proszę o wyrozumiałość. :)

Telefon kupiłem przez xiaomi.com.pl i mam wrażenie że jest zawirusowany? (tak mi się wydaje, nie znam się). Gdy tylko połączę się z Internetem to pojawiają mi się powiadomienia "czy chcesz zainstalować aplikację". Są to jakieś aplikacje typu cleaner itp. Wyskakują one co jakiś czas i pomimo klikania iż odmawiam nadal się pojawiają. 

1DwHPPg.png

Mam też problem z aplikacją Virgin Mobile. Po zalogowaniu się, ekran staje się czarny i kręci się jakby takie kółko ozajmujące że telefon pracuje. W ciągu kilku sekund coś zżera całą pamięć RAM i telefon się wyłącza.

Opublikowano

Obstawiam że soft nie jest najczystszy więc sugeruję sprawdzenie jakie masz wgrane oprogramowanie.
Patrząc na komunikat śmiem twierdzić że nie jest to MIUIPolska.
Proponuje wgrać MIUIPolska i istnieje duża szansa że wszystko będzie banglało jak należy.

Wiele jest podobnych spraw na forum gdzie ktoś zmaga się z takimi problemami po kupnie telefonu z niektórych sklepów :)

• Like 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za szybką odpowiedź! Wgrałem MIUI Polska. Problem z wyskakującymi powiadomieniami zniknął, natomiast problem z aplikacją Virgin Mobile nadal jest.

Wgrałem MIUI Polska a następnie przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych. Zainstalowałem ponownie aplikację Virgin Mobile. Pojawiał się ekran logowania. Wpisywałem login i hasło, przy wprowadzeniu błędnego hasła oczywiście pokazywało że dane są błędne i nic się nie dzieje. Przy wprowadzeniu prawidłowych danych aplikacja na krótką chwilę logowała mnie i bardzo szybko wylogowywała -> wracam do ekranu logowania. Ustawiłem opcję "Zapamiętaj mnie" i znowu się zalogowałem -> aplikacja powtarza bardzo szybko wcześniej opisaną czynność aż do zmulenia telefonu i wymuszonego resetu.

pEJBOE4.png

Edytowane przez [email protected]
Opublikowano