Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie Wszystkich, bardzo proszę o pomoc.

Kupiłem przed dwoma tygodniami telefon Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ i ma on taki problem, że jeśli zgubi gdzieś sieć (brak zasięgu), to nie potrafi samodzielnie odzyskać jej ponownie. Jedynym sposobem jest zrestartowanie telefonu. Dzieje się tak niezależnie od sieci operatora, a same karty działają w innych telefonach normalnie.

Przełączanie w tryb samolotowy również nie pomaga - musi być reset. Gdy telefon zgubi sieć, nieaktywny jest też wybór preferowanej sieci (5G, LTE itd.). Problem jest częstszy, gdy łączy się z 5G. Jeżdżenie samochodem po prowincji jest udręką. Ciągła konieczność restartu. 

System twierdzi, że jest zaktualizowany do najnowszej wersji.

Bardzo proszę o pomoc, nie chciałbym odsyłać telefonu do sprzedawcy.

Edytowane przez Krzysztofrybnik
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Problem cały czas istnieje. Redmi 13Pro+ po utracie zasięgu nie jest w stanie go samodzielnie odzyskać. Pomaga reset telefonu. Jest to bardzo frustrujące. Byłem wcześniej zadowolonym użytkownikiem Xiaomi, ale więcej już go nie kupię. Jestem też zawiedziony, że nikt nie jest w stanie mi pomóc.

Opublikowano



Jestem też zawiedziony, że nikt nie jest w stanie mi pomóc.

Nikt to znaczy kto? Serwis Xiaomi? Sprzedawca?
Bo np. na forach nie siedzą inżynierzy od Xiaomi, czy technicy z serwisów gwarancyjnych.
Na forach otrzymuje się porady od forumowiczy którzy mieli podobny przypadek , udało im się go rozwiązać i dzielą się wtedy informacją.
Skoro nie ma odzewu to może oznaczać że nikt z forumowiczy nie miał takiego problemu ewentualnie jak miał podobne zdarzenie to odesłał telefon do sprzedawcy na niezgodność z umową bądź skorzystał z gwarancji.
Mogę doradzić 2 rzeczy, zamiast restartować całego fona włacz i wyłącz tryb samolotowy, będzie to znacznie szybsze niż restart.
Druga porada, skorzystaj z rękami badź z gwarancji, bo to co odpisujesz to na 99% jest sprawa sprzętowa.
A na marginesie, na tysiące wyprodukowanych źarowek potrafią do sprzedaży trafić się wadliwe egzemplarzem.


Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka

Rękami - rękojmi.

Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Przypuszczałem , że to bardziej powszechna wada fabryczna i z którąś aktualizacją będzie usunięta (bo problem występuje obecnie ciutke rzadziej niż wcześniej i nie powoduje już zawieszenia telefonu - jak na keszcze na początku roku - tylko po prostu nie ma sieci). Przy wi-fi działa wszystko idealnie.

To jest właśnie dziwne, że zmiana na tryb samolotowy czy ręczny wybór sieci nie pomagają, a reset pomaga zawsze.

 

Raz jeszcze dzięki. Chyba odeślę telefon zatem.

 

Opublikowano

O kurcze, ciekawe z tym trybem samolotowym że nie pomaga.
Przy tym co teraz dopisałeś to już nie mam takiej pewności że to wina sprzętowa.
Zanim puścisz na gwarancję to może spróbuj jeszcze przywrócenia do ustawień fabrycznych, jeśli i po tym byłby problem to by jednak przechylało na usterkę sprzetową.
Tylko przed resetem fona pamiętaj żeby zrobić sobie kopię zdjęć, plików audio, kontaktów itd.



Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...