Piotr Mackowiak Opublikowano 30 Marca 2024 Opublikowano 30 Marca 2024 Mam Xiaomi TV stick 4k model MiTV-AYFR0. Zainstalowane wszystkie aktualizacje systemowe do najnowszej dostępnej wersji Android 11. Nie mogę dokonać aktualizacji aplikacji (w tym TV Setup, Android TV Home, Android WEB View, Prime Video, Google Play TV&Movies itp) mimo iż połączenie z internetem jest ale pokazuje się komunikat o niemożliwości aktualizacji aplikacji. Wykonałem reset do ustawień fabrycznych ale nic nie pomogło. Poza tym TV Stick pracuje normalnie. Urządzenie pochodzi z polskiej dystrybucji i zostało kupione w Mediaexpert. Co można z tym zrobić aby uaktualnić aplikacje?
pkonrad Opublikowano 30 Marca 2024 Opublikowano 30 Marca 2024 Czy Sklep Play ma nadane uprawnienia do pamięci urządzenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się