ciarach Opublikowano 17 Lutego 2022 Opublikowano 17 Lutego 2022 Cześć. Na początku zaznaczę, że kompletnie nie mam pojęcia o telefonach, nie znam się na tym, ale nie wiedziałem gdzie zwrócić się o pomoc. Jakiś miesiąc temu kupiłem Poco f2 pro, wszystko było wspaniale do momentu gdy zaczęło się z nim dziać dokładnie to co z moim starym Xiaomi redmi note 9. A mianowicie zaczął się wieszać przy: usuwaniu dymków czatu z messengera, przy odblokowywaniu telefonu, i przy czyszczeniu pamięci podręcznej. Nie dzieje się to za każdym razem. Po zawieszeniu się, nie pozostaje nic innego jak czekać lub wymusić reset telefonu. Przy poprzednim telefonie myślałem, że to po prostu wina telefonu, ale gdy dokladnie ten sam problem dotknął miesięczny telefon, zacząłem szukać przyczyny. Prawdopodobnie zaczęło się to dziać po aktualizacji MIUI, bo przez jakiś czas owy problem nie występował. Wersja MIUI to 12.0.3.0. Prosiłbym o pomoc, jeśli faktycznie winą jest aktualizacja MIUI, to proszę o wytłumaczenie krok po kroku, językiem jak dla idioty w jaki sposób mogę wrócić na poprzednią wersję, bo próbowałem zrobić to przy pomocy przeróżnych poradników, ale za każdym razem coś nie wychodziło. A jeśli przyczyna jest inna, to chciałbym ją poznać. Z góry dziękuję...
Netoper Opublikowano 17 Lutego 2022 Opublikowano 17 Lutego 2022 Próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych?A co do wgrania romu no to jest ładnie w tutorialach opisane: odblokowanie bootloadera, a następnie za pomocą miflash wgranie romu.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
ciarach Opublikowano 17 Lutego 2022 Autor Opublikowano 17 Lutego 2022 Tak, dwukrotnie resetowałem do ustawień fabrycznych, problem nie znikał.
Kacper Skrzypek Opublikowano 17 Lutego 2022 Opublikowano 17 Lutego 2022 34 minuty temu, ciarach napisał: Wersja MIUI to 12.0.3.0. Podeślij zrzut ekranu z Informacji o telefonie. Już od dawna jest dostępna nowsza wersja.