KrzysztofWłocławek Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 (edited) Witam, proszę o podpowiedz co zrobić jeśli zakupiony 3H po odpaleniu posiada wer. oprogramowania 2.0.8.0014 i nie chce mi sie aktualizować do najnowszej wersji 0017, w zakładce "aktualizacje" świeci sie czerwona kropka powiadomień o nowej wersji ale kiedy klikam "uaktualnij" wyświetla się proces aktualizacji 0% i tak zawiśnie przez 2 sekundy i wychodzi. Co odpalę ikonkę podglądu 3H wyświetla sie wartość itp. ale też znowu pojawia sie informacja o tym bym zaktualizował do nowej wersji jak znowu próbuje zaktualizować sytuacja sie powtarza i tak w kółko, co moze być przyczyną nie pobierania aktualizacji ?? Edited April 14, 2021 by KrzysztofWłocławek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Najczęściej powodem tego jest problem z serwerem.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysztofWłocławek Posted April 14, 2021 Author Share Posted April 14, 2021 czy jest rozwiązanie tego problemu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted April 14, 2021 Share Posted April 14, 2021 Muszą usunąć problem na serwerze, chyba że aktualizacja została wycofana wtedy sprzęt potrafi pamiętać że była i sygnalizuje zeby updata zrobić, a pliku do pobrania nie ma.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu TapatalkaEdit. Jak sprzęt dobrze działa to sobie odpuścić aktualizacje, bo po aktualizacjach potrafią być problemy.A to czujniki świra dostają, a to automatyzacja pada, itp. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysztofWłocławek Posted April 15, 2021 Author Share Posted April 15, 2021 ok póki co wszystko działa ok, tylko pojawia sie komunikat za każdym razem kiedy odpalę aplikacje o aktualizacji ale zawsze mogę anulować i jest ok, dziękuje za pomoc pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebeebe Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 (edited) Dnia 15.04.2021 o 17:07, KrzysztofWłocławek napisał: ok póki co wszystko działa ok, tylko pojawia sie komunikat za każdym razem kiedy odpalę aplikacje o aktualizacji ale zawsze mogę anulować i jest ok, dziękuje za pomoc pozdrawiam Jest na to obejście, które zastosowałam u siebie. Usun urządzenie z MiHome. W ustawieniach zmien region na Nową Zelandię (zniknie ci wtedy reszta urządzeń jeśli je masz, ale nie przejmuj się tym), dodaj urządzenie ponownie i wtedy zrób update. Po zakończonej operacji znów usun urządzenie z MiHome, zmien region na Polskę (reszta urządzeń wroci), dodaj urządzenie i gotowe. Pozdrawiam. Edited April 18, 2021 by Ebeebe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now